http://habermix.net/index.php
ADRESİNDEN YAZILARINI TAKİP EDEBİLİRSİNİZ
İlk yazısında ofisteki duvarını, yaşadığı mekanı anlatmış,
Ben de makaleye uygun fotoğraflar çektim,
Merak etmeyin diye :))




Ayşenin çok başarılı olacağına inanıyorum,
Yeni uğraşında yolun açık olsun diyorum,
Umarım herşey istediğin gibi olur...
Sürekli takipçim olduğun için teşekkürler,
Beni sevdiğini hissettiriyorsun,
Ben de seni seviyorum,
Özel bir insan olduğunu düşünüyorum,
Yakışıklı yiğenin EKİM ve kızkardeşinle mutlu bir yaşam sürmeni diliyorum,
İyi ki varsın.....

3 Yorumlar

  1. Aaaa gerçekten yazıyı okuyup gelince Özgürlük Anıtı mı?Sorusu bana da mantıklı geldi:))Kutlarım hem resmi, hem de yorumu yapan mühendis arkadaşı..Yaşama alanı ne güzel olmuş Ayşe hanımın.Ne güzel özgürce duvarını süslemek, çizmek,söylemek...
    Mavişannem o güzel davetin için çok teşekkür ederim.Kızlarda çok mutlu olacak.. Bir gün neden olmasın.Bende beklerim ve tabii ki uzun yıllar görüşmeyi kısa aralarda versem de hep aynı yürekle kalmayı diliyorum..Kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  2. SELAM
    SANA VE TATLILIĞINA SÖYLEYECEK SÖZ BULAMIYORUM...SEN DE İYİ Kİ VARSIN SEVDİĞİN İNSANLARA CESARET ÜMİT VE ENERJİ VERMEN NE GÜZEL
    SENİ GERÇEK ANLAMDA ÇOKKKK SEVİYORUM...
    ASLINDA AİLECEK ÇOK TATLI VE İYİ İNSANLARSINIZ...
    İYİ DİLEKLERİN İÇİN TEŞEKKÜRLER HERŞEY SENİN DE GÖNLÜNCE OLSUN
    GÖNÜLDEN SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  3. dostlarında ortak uğraşlarının olması ne kadar güzel. Ayşe hanıma başarılar diliyoruz.

    YanıtlaSil