1 Sezon 10 bölüm olan bu diziyi bir arkadaşım önermişti. Haftasonu evden çıkmak istemedim ve bu diziyi izlemeye karar verdim. 7 Bölümünü peşpeşe izledim. Yatma saatim geldiği için mecburen devamını pazar günü izledim. Bu nedenle seviyorum internetten dizi izlemeyi. Sonuna kadar bir oturuşta izleme imkanı sunuyor. Bir sonraki bölüm için bir hafta beklemiyorsunuz. 
Oldum olası polisiye, gerilim, fantastik öğeler barındıran filmleri severim. Beni tanıyanlar bilir daha lise yıllarımda tek kanallı TV zamanlarında TRT'de  yayınlanan "İkiz Tepeler" "Ziyaretçiler" "X Files" bayılarak izlerdim. Bu dizi de daha ilk bölümden içine çekiyor sizi. Ölümün kıyısından gizemli bir geçmişe dönüş ve  gelecek olaylara ve ölümlere engel olabilme çabası. Gerçekten son bölüme kadar aynı merak ve heyecanla izlenilen bir dizi. 
Daha önce de yazmıştım ama izlemediyseniz Netflix dizisi Safe 'i de öneriyorum,
Hatta en sevdiklerimden olan Dark'ı mutlaka izleyin,
Sizin de  dizi önerilerinizi alabilirim .

28 Yorumlar

  1. Güzel bir öneri.Esimin sevdiği tarz🤗😘

    YanıtlaSil
  2. Evet hem bölümlerde kısa oluyor,rahat izleniyor.Bu arada sizin elmalı tartı yaptım,blogda paylaştım,nefis oldu.Burada da teşekkür edeyim:)

    YanıtlaSil
  3. Selam son yazı çıkmıyor. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. selamlar,bu ara bende netfilix'e bakıyorum şimdi"Narcos" adlı diziyi seyrediyorum...

    YanıtlaSil
  5. ay her hafta geceleri üç beş dizi bitiriyom. bunu da alayım listeye. arada gez benim blogdaki, dizileri, hemen hemen bütün suç polisiye cinayet dizilerini izliyorum yanii :) power, blacklist, peaky blinders, the oa, bikaç tanesiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önerilerini de listeye ekledim
      teşekkürler

      Sil
  6. öneri için teşekkürler ama tv diyetindeyim bu sıralar ... bol bol kitap okuyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Polisiye,gerilim filmlerini ben de çok seviyorum.Tavsiye için teşekkürler 🙂

    YanıtlaSil
  8. ilk diziyi izlemedim de diğerlerini izledim güzellerdi hatta dark ile almancaya kulak aşinalık kazanırken şu ara izlediğimiz akta manniskör ile isveççe sanırım kulak aşinalık kazanıyor orjinal dilde izleyebilmek çok keyifli oluyor izlemediyseniz diziyi tavsiye ederim geleceğimiz var içinde bir açıdan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dark şahaneydi
      diğerini izleyeyim ben de listeye aldım teşekkürler

      Sil
  9. O kadar çok seyredeceğim dizi okuyacağım kitap birikti ki ömrüm yetecek mi acaba....amman neyse yettiği kadar artık..bu güzel tavsiye de eklendi listeye ...çok teşekkürler...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah uzun ömür versin
      çok çok okur ve izlersin inşallah

      Sil
  10. Etkinliğimize katıldığın için teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  11. Sürekli tercih ettiğim tarz olmasa da zaman zaman izliyorum. Tavsiyelerinizi listeme ekleyeyim, izlemek istediğim de fikir olur benim için. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. Bir süredir -hatta uzun bir süredir- dizi izleyemiyorum ama kenara not ettim :D

    YanıtlaSil
  13. Güzel bir diziye benziyor bu akşam bir bakayım :) Tavsiye için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  14. safe e başlayacaktım tam, iyi geldi :)

    YanıtlaSil