Kedim neler mi söylüyor?
Mama istiyorum,
Beni kucağına al, 
Rahatsız etme, 
Kulağımın arkasını kaşı, 
Uyuyacağım seninle uğraşamam, 
Bu mamayı değil diğerini ver o daha güzel, 
Off sen de amma yasakçısın, 
Seni sevmiyorum, 
Biraz karnında uyuyayım,
Balkon kapısını aç da bitkileri kemireyim,
Ben en çok Ahmet Can'ı ve Maho Babayı seviyorum,
Misafirlerin ayakkabıları koklamak çok güzel,
Açın da şu elbise dolabına girip saklanayım,
Açaba şu pencereyi açıp dışarı çıkabilir miyim?
Kuşlara ekmek ıslatıp versene baba, bak bekliyorum,
Tüm bunları anlatıyor hatta daha da fazlasını,
Kedi veya köpekle yaşayanlar bu duruma hiç şaşırmazlar,
Onlar öyle bir iletişim kuruyorlar ki biz fanilerle diliniz uçuklar,
3 yaşındaki çocuğa dinletemediğiniz sözünüzü dinliyor,
Daha ne olsun :)
"Mutfağa  girmek yasak, orası benim bölgem ve seni burada görmek istemiyorum"
Eve ilk geldiği günlerde bunu ona söyledim,
Bir kaç denemesi oldu girmek için ancak, ben kararlı bir şekilde "Hayır Mercan giremezsin" diye sesimi yükseltip parmağımı salladım,
Şimdi biz ma aile mutfak masasında yemek yerken bizi usulca kapının dışında bekliyor,
Arada taciz miyavlamaları olsa da içeri girmeye yeltenmiyor,
Haaa ben mutfakta yokken birkaç giriş denemesi olmuş benim çocukların söylediğine göre :)
Merak, Sabır, Sevgi 
Mercancat'i tanımlayan 3 kelime bunlar olsa gerek,
Herşeyi merak ediyor, muhakkak koklayıp keşfedecek, sonra rahatlayıp kıvrılıp uyuyacak,
Sabırla dakikalarca tek bir noktaya odaklanıp kalabiliyor, amacına ulaşmadan oradan ayrılmıyor,
En sevdiği şey sevdiği insanların onunla ilgilenmesi, sevmediğine ise hiç pas vermez,
Kimi sevip sevmeyeceğini O seçer,
Neye göre seçer bilinmez ama, bizim prensesin erkekleri daha çok sevdiği muhakkak,
"Kedidir kedi"  deyip geçmemek lazım,
Evnizde nereye güzel bir sabah güneşi vurduysa  kediniz orada güneş banyosu yapmaktadır,
Siz ona tırnaklarını geçirmesi için özel bir yer yapsanız da, en çok sevdiğiniz kanepeyi her fırsatta tırmıklayacaktır, bu kaçınılmaz
Gülü seven dikenine katlanır!
Kediler bilgedir 
Kediler temizdir (her fırsatta şahsi temizliğini yapar)
Kediler süslüdür (o tüyler her zaman pırıl pırıl olsun diye dakikalarca uğraşır)
Kediler her şekle girer (Su gibidir içine girdiği, yattığı her objenin şeklini alır)
Kediler artisttir (poz vermeye, güzel görünmeye, kameraya bakmaya bayılır)
Kediler kıskançtır
Kediler seçicidir,
Kediler başına buyruktur
6 yıldır Mercanlı bir hayatı yaşıyoruz,
Ailemizin bir ferdi olarak onu gözlemleyerek yaptığım analizleri okudunuz,
Yoksa kedi uzmanı değilim tabi ki,
Mırıltıları bile bizi rahatlatmaya yetiyor,
Biz ona çok alıştık....

3 Yorumlar

  1. Yaa ne güzel, benim çocuklar çok istiyor, ben hayır diyorum ama böyle yazıları okuyunca da neden olmasın diyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Köpekler çok hoş hayvanlar. Çoğu insandan daha yararlı, daha cana yakın ve vefakar.

    YanıtlaSil