Fotoğraf çekilirken güler misiniz?
Yoksa somurtmayı mı tercih edersiniz?
Tercih meselesi midir gülümsemek?
Fotoğraflar anlamlı, güzel mutlu olduğumuz anları paylaşmak ve ölümsüzleştirmek için varlar.
Ben hiç anlayamamışımdır neden somurtarak bakılır fotoğrafa?
"O fotoğrafa baktığımda, mutlu insanların arasında zoraki poz veren biri var"
Bana genelde bunu anlatır o fotoğraf,
Sanat fotoğraflarını kastetmiyorum,
Hani şöyle allengirli, temalı bir fotoğrafa poz verirsin, gülmek yerine anlamlı bakarsın, ciddi olursun o başka,
Ama bir aile fotoğrafında somurtan biri gördüğümde onun fiziksel veya psikolojik bir durum olduğunu düşünmeden edemem,
Bu mutlu anda insan neden kızgın bakar ki, bir gülümsemeyi çok görür kendisine?
Yukarıdaki fotoğrafta da görüldüğü üzere ben, 32 dişi ile sırıtan pozlar veren biriyim çoğunlukla :))
Belki de o nedenle bilemiyorum ciddi poz ile fotoğraf çektirmeyi,
Dişlerimde bir problem olsaydı da dişimi göstermeden de olsa  gülerdim,
Viktor Hugo abimiz ne demiş ; "Gülmek için mutlu olmayı beklemeyin, belki gülmeden ölürsünüz"
Beklemeyelim bence de her fırsatta gülelim ki, mutlu hissedelim, mutlu edelim, germeyelim kimseyi, kendimizi özellikle de,
Parayla mı ki, bir gülümsemeyi bizden esirgiyorsunuz? dedirtmeyelim,
Yıllar içinde öyle birçok tanıdığım oldu , güzel bir söz söylemeyi, gülümsemeyi çok gören,
Sürekli eleştiren ve yargılayan,
Çok yazık onlara, bence kendine ediyor insan sadece,
Hayata pozitif bakmanın ve iyimserliğin sağlığımıza da katkısı bilimsel olarak ispat edilmişken,
Neden "tin tin tin" yaşıyorsunuz hayatı,
Hayat çok kısa başkalarını kıskanmak, eleştirmek, kendini yemek yerine güzelliklere odaklan,
Yapamadıklarını başkaları yaptıkça onların başarıları ile mutlu ol,
Tebrik et, pof pofla, güzel söz söyle, mutlu hissettir,
Bak gör bumerang gibi o iyi hissetme hali sana dönecek,
Sen de mutlu ve neşeli olacaksın....

Somurtarak poz veren dostlara selam olsun!!!

6 Yorumlar

  1. Gülmediğim bir aile resmi yoktur:)Katılıyorum size.

    YanıtlaSil
  2. Harikasınız... Evet hep beraber gulelim.

    YanıtlaSil
  3. Senin dişlerin problemli de olsa, gözlerindeki gülücükler görülürdü ilk bakışta zaten :) Yaşasın gülümsemeler, kahkahalarımız bol olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın Aytül
      güzel gülen kadın
      sevgiler

      Sil