Yaptıklarımızda özgür müyüz?
Aileyiz ama anne babamızı ne kadar tanıyoruz?
Gençken nasıl biriydi diye düşündük mü?
Geçmişte yaptıklarımız geleceği etkiliyor peki gelecek geçmişi etkiler mi?
Hikaye 2019, 1936 ve 1953 te geçiyor,
Aniden çocuklar kayboluyor bulunamıyor, 
33 yılda bir gerçekleşen olağanüstü bir olay ile zaman yolculuğu yapan kasabalıların gizemli, sır dolu hayatlarını izliyoruz,
Oldukça ilgi çekici bir dizi
10 bölümlük 1. sezonunu peş peşe bir haftada izledim,
2. sezon için 2018 yılı içinde yayınlanacağı haberini verilmiş,
Biliyorsunuz  Netflix dizisi Dark
Ben ise internetten Yabancı Dizi İzle yazıyorum sevgili Google'a oradan izliyorum,
Dark'ın konusu;

Hikayesi günümüzdeki bir Alman kasabasında geçen bilim-kurgu gerilimi Dark; iki küçük çocuğun ortadan kaybolmasının dört aile arasındak çifte yaşam ve çatlak ilişkileri ortaya çıkarmasını; bu dört ailenin hummalı bir cevap arayışına girmesinin üç nesli kapsayan akıl almaz bir gizemi ortaya çıkarmasını konu ediniyor. 

Almanca konuşuyorlar önce çok yadırgadım, hep alışmışız dizilerde İngilizce duymaya.
Çok sevdim ben diziyi ve 2. sezonunu iple çekiyorum,
Stranger Things'e benzetenler olmuş, bana göre hiç de benzemiyor,
Bu diziyi izleyince Stranger Things sıkıcı bile geldi bana :))

5 Yorumlar

  1. 1.sezonu biraz haftada izlemek demek bu filimi mutlaka izleyin demek anlamına geliyor :)
    Ozaman bugün bende başlıyorum 😀

    YanıtlaSil
  2. İlgiyle ve biraz korkarak izledim. 2. sezonunu merakla bekliyorum. Konu itibariyle beni oldukça etkiledi. Umarım 2. sezonu da 1. sezondaki gibi gizemlere gebedir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım iple çekiyorum sanırsam 2052 de geçecek yeni sezon da 33 yıl sonra 2019 dan :))

      Sil
  3. Bu dizinin ilk bölümüne başladıktan sonra yarım bıraktım. Geri dönüş yapıp, tamamlayacağım. Alman yapıtlarından ziyade anadili İngilizce ve İspanyolca olan filmler ilk tercihimdir.

    YanıtlaSil