Diyor ki bugünkü yazısında Ayşe Arman

BEN artık 48 Ayşe’yim. Hoşuma gidiyor yaşımı söylemek.
Çünkü yaş, vız geliyor tırıs gidiyor. Benim için iki şey önemli: 
1) Enerji
2) Eskimemek

Bir başkası ile hem fikir olmak beni mutlu ediyor,
Ayşe Arman'ı Ayşe'nin Gözlüğü köşesini yazdığı 90'lı yıllardan beri okuyorum,
En mahrem duygularını bile çok rahat  sohbet eder gibi çok içten yazması beni çok etkiler her zaman,

Aşklarını, bebeğinin doğumunu, babasının vefatından önce onu rüyasında görmesi ve sonrasında vefatını öğrenmesini, annesinin Adana'daki bale okulunu ve öğrencileri ile iletişimini, bale resitallerini, kocası Ömer için düzenlediği sürpriz doğum günü hediyelerini ve partilerini, Alya'nın Babaçi ile ilişkisini, tüm hayatını köşesinde öyle samimi anlattı ki....

Bana ilham verdi tüm yazıları ve cesareti, 
Yazının gücünü gördüm ben onun köşesini okudukça,
Yaşadığın duyguların yazıya döküldüğünde daha da kuvvetli hissedildiğini gösterdi bana,
Yazmanın tarihe iz bırakmak olduğunu bir kez de onunla fark ettim,
Bu ilham ile 2006'da blog yazmaya başladım,
Bana ilham veren kadın oldu Ayşe Arman,

Yazmanın,  üretmenin ve paylaşmanın güzelliğini yaşadım,
Üretmek, çalışmak her daim enerjik tuttu beni, 
Yaşadığın çağa uyum sağlayabiliyorsan, ayak uydurabiliyorsan eskimiyorsun,
Kendini her daim genç ve enerjik hissediyorsun,
Bu konuda da katılıyorum ona.

"İyilik Bulaşıcıdır" "Dünyayı İyilik Kurtaracak" inancı için de kutluyorum Ayşe'yi,
Yardıma ihtiyaç duyanlara destek olmasını takdir ediyorum,
Her birimiz kendi çapımızda elimizdeki imkanlarla yapmaya çalışıyoruz,

Eleştirmek, yermek, çamur atmak işin kolayı,
Önemli olan güzeli, iyiyi gördüğünde söylemek, destek olmak ve hakkını vermek,
Hiç birimiz mükemmel değiliz, tabi ki hatalarımız olacak, belki de hoşa gitmeyen şeyler yapacağız,
Önemli olan kalbinden kötülük geçirmemek, 
Hoşgörülü ve affedici olmanın erdemini unutmadan yaşamak en güzeli.
İYİKİ DOĞDUN AYŞE ARMAN

5 Yorumlar

  1. Gerçekten kalemi kuvvetli sözleri hiç bitmeyen en önemlisi ülkeme göre gayet cesur biri Ayşe ARMAN. Ben de zevkle okuyanlardanım, ülkemin kadına bakışını belki de değişir diye ümit beslememin nedenlerinden.
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok kadın yazmalı daha güçlü çıkmalı kadınların sesi ben de aynı fikirdeyim seninle
      sevgiyle

      Sil
  2. Ama bence de biraz yaşlandı galiba :) eskiden röportajlarında daha cesurdu sanki. Birde bir juri üyeliği yapmıştı buz dansı mıydı? orada çok pasif kalmıştı ona hayret etmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şartlarda cesur olmak biraz zor değil mi sizce?
      Kadınlara yaşlandı denir mi hiç :))
      Her daim 25inde hisseden biri olarak alındım :))

      Sil
  3. Ben de severim kendisini. Çılgın, cesur kadın.

    YanıtlaSil