Müthiş bir Çalıştay olacağı katılımcılarından belli!

Blog Yazarları Çalıştayının 2015 yılından bu yana gördüğü en kalabalık kadro,
Bu etkinlik herkesin katlımına açık  ve ücretsiz 

3. Blog Yazarları Çalıştayı Teması: Biz niye olmadık?

Çalıştay etiketi:  #blogçalıştayı

Kadir Has Üniversitesi Yeni Medya Bölümü ev sahipliğindeki

 3. Blog Yazarları Çalıştayı 17 Kasım 2017 Cuma günü saat 10:00'da başlıyor


Atıf Ünaldı’nın başkanlığını yapacağı “Blog yazımında başarının parametreleri” gündemli oturum 10.00 – 12.00 saatleri arasında Sinema A Salonunda gerçekleştirilecek.

Funda Güleç Yalçın’ın başkanlığını yapacağı “Kadınlar blogluyor ama nasıl?” gündemli oturum 10.00 – 12.00 saatleri arasında Galata Salonunda gerçekleştirilecek.

Evren Soyuçok’un başkanlığını yapacağı “Gelecek Blogda” gündemli oturum 13.00 – 16.00 saatleri arasında Sinema A Salonunda gerçekleştirilecek.

2005 yılından bu yana blog yazan biri olarak orada olmalıyım dedim Evren ilk duyuruyu yaptığında ve sesli masalların yer aldığı  hikayemasal.com'un masal yazarı  Gülden ile uçak biletimizi aldık.
Ankara'dan kalkıp 17'sinde İstanbul'da sizlerle buluşmaya geliyoruz,
İzleyici sıralarında beni bulabilirsiniz,
Orada olursanız tanışırız, konuşuruz, paylaşırız ne dersiniz?


10 Yorumlar

  1. Çok güzel bir etkinlik olacağına inancım sonsuz. Orada olmayı canı gönülden isterdim. Şimdiden güzel ve verimli bir etkinlik geçirmenizi diliyorum. Bittikten sonra deneyimlerinizi okumayı bekliyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seve seve paylaşırız tabi. Bence de emek verilen herşey güzel olur
      Çalıştaya da çok emek verildi eminim güzel olacak

      Sil
  2. Çok istiyorum, nasip olursa oradayım. Sizi ve Mutlu Eller'i de bulup tanışmak. İçerikler ve konuklar çok güzel, bana faydası olacak. Emeği geçen herkese teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şahane tanışmaktan çok mutlu olacağım seninle
      sevgiler

      Sil
  3. Bende sevgili Aytül de okudum :) umarım cok ama cok güzel geçer ve güzel sonuçlar alırız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım iyi geçer gerçi ben öğleden sonra orada olacağım
      güzel geçeceğine eminim

      Sil
  4. İlk iki çalıştaya katılma imkanım olmamıştı, sonradan haberim olmuştu ve baya bir üzülmüştüm.

    Üçüncü çalıştaya gidip blog yazarları kardeşlerim, arkadaşlarım, ağabeylerim ve siz değerli ablalarım ile tanışma heyecanı içerisindeydim. Fakat maddi sıkıntılar yüzünden bu çalıştaya da katılamayacağım. Umarım güzel bir etkinlik olur.

    Çalıştay da neler oldu neler bitti en kısa sürede bizleri bilgilendir abla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. imkan olsaydı da katılsaydın güzel olurdu
      inşallah bir dahaki sefere
      çalıştay sonrası paylaşımları yaparım tabi
      sevgiler

      Sil
  5. Gönlümüz sizlerle olacak kızım. Sonra bizleri bilgilendirirsiniz. Dilerim çok güzel geçer. Evren oğlumu yalnız bırakmayı hiç istemezdim ama, dizlerimden zahmetteyim, fizik tedavi sürecindeyim. Güzel bir aktivite ve mutlu olarak ayrılırsınız oradan. Sevgilerimle canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok geçmiş olsun Ece Ablacığım
      sizi tanımaktan mutluluk duyardık
      inşallah başka zaman
      sevgiler

      Sil