https://fatmacanbulaterdem.wordpress.com/

10 yılda yaptığım 39 röportajı toplu halde yayınlamak istedim ve yeni bir blog açtım,
Yeni röportajlarım da olacak tabi ki zaman içerisinde,
Yukarıda adresini gördüğünüz blogda sadece röportajlarım yer alacak,
Şimdiye kadar çok ama çok değerli kişilerle  yaptığım söyleşiler bana çok şey kattı,
Ayrı ayrı hepsine çok ama çok teşekkür ediyorum,
Beni kırmayıp röportaj teklifimi kabul eden öyle güzel yürekler tanıdım ki yıllar içinde,
Tüm bunlar beni zenginleştirdi ve kendimi çok şanslı hissettim,
Her zaman söylüyorum;  2007 yılında ilk röportaj deneyimimde beni kırmayıp teklifimi kabul eden Ayşe Kulin'e minnettarım,
Sonrasında Ankara'daki her imza gününde diyaloğumuz devam etti,
Onunla bu yıllar içerisinde romanları;  VEDA, UMUT, HAYAL, HANDAN, KANADI KIRIK KUŞLAR olmak üzere  beş röportaj gerçekleştirmişiz,
Sunay Akın ile 2 kez bir araya geldik röportaj için, ilki Şinasi Sahnesindeki gösterisinden sonraydı,
Emel Sayın, çocukluğumdan beri zerafetine hayran olduğum bir sanatçı idi,
Gerçekten de yanılmadığımı anladım, tüm kibarlığı ile benimle söyleşi yaptı,
Emel Müftüoğlu ise Ünye'de festivale gelmişti, Ünye Kent Gazetesi editörlerinden Hacer Coşkun Öztürk ile birlikte oteline gidip doğaçlama bir röportaj yapmıştık,
Canan Tan "PEMBE VE YUSUF" röportajımız benim için çok özeldi,
Canan Hanım da tüm zarifliği ile sorularımı cevapladı, birkaç kez telefon ile görüştük kendisi ile, YouTube Canlı Blog Sohbetlerini izlediğinde de mail atıp kutlama inceliğinde bulundu, adeta ayaklarım yerden kesildi, çok mutlu oldum,
Sumru Yavrucuk Ankara'ya "Yalnız Kadın" tiyatro oyununa gelmişti, onunla da iletişime geçip beni otel odasında kabul etmişti ve söyleşimizi gerçekleştirmiştik,
Sevgili Zerrin Dağcı ile Ankara Kalesinde buluştuk ve tarih kokan kitabı için antika dükkanında bir fotoğraf çekimi yaparak söyleşimizi gerçekleştirdik,
Tüm bu röportajlar benim dijital dünyam için çok önemli kayıtlar, 
Okumak isterseniz yazıların üzerine tıklamanız yeterli....


"VEDA" ÜZERİNE AYŞE KULİN RÖPORTAJI

RESSAM ERDİNÇ ÜNLÜ RÖPORTAJI

SUMRU YAVRUCUK RÖPORTAJI
EMEL MÜFTÜOĞLU RÖPORTAJI





 EN ÇALIŞKAN BLOG ÖDÜLLÜ SERROSE İLE MAVİANNE RÖPORTAJI 




 MÜGE SANDIKÇIOĞLU-ÖZGÜR RUH

 SELGİN GB-İĞNELER RÖPORTAJI






 Levent Cantek’ Röportajı “2015 Resimli Türkçe Edebiyat Takvimi” 

SEMRA ÇEVİK İLE FOTOĞRAF SERGİSİ RÖPORTAJI

 MAVİ EV CAFE RÖPORTAJI

MASALCI ANNE GÜLDEN GÖRGÜLÜ GÜLER RÖPORTAJI

KADININ ADI VAR RÖPORTAJI

 ME-HOW RÖPORTAJI

 ZERRİN DAĞCI RÖPORTAJI


"ÇEYİZ SANDIĞI" ÜZERİNE EBRU TUAY RÖPORTAJI

 TENCERE TV ASUMAN KERKEZ RÖPORTAJI

 ÜNYELİ FOTOĞRAFÇI ŞEREF AKÇAY RÖPORTAJI

 OTTOLOYO! Esra Aylin Akalın ve Mine Topal  RÖPORTAJI


 ŞERMİN ÇARKACI OYUNCU ANNE RÖPORTAJI



 BİR SENEDE 66 KİLO NASIL VERDİM? YONCA EKİNCİ RÖPORTAJI

 MEMLEKET KOKAN ÇORBA AYNUR ZEREN TAN RÖPORTAJI

 ASUMAN KERKEZ ANNEMİN TENCERESİ KİTABI RÖPORTAJI

 BANU ÖZKAN TOZLUYURT DUT AĞACI RÖPORTAJI

 MİNE ATAMAN BREAD EKMEK RÖPORTAJI



2 Yorumlar

  1. Ayşe Kulin'i çok severim. Samsun Kitap Fuarında imza alma şansı yakalamıştım. Çok zarif ve içten bir insan. Hemen Kanadı Kırık Kuşlar röportajınızı okudum. Nice keyifli röportajlara imza atmanız dileğiyle :))

    YanıtlaSil
  2. ESRACIĞIM ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM
    Yorumun çok değerli benim için

    YanıtlaSil