9 Haziran 2017 Cuma

YENİ BLOĞUMA DA BEKLERİM EFENDİM





Yıllardır zevkle ve heyecanla yaptığım röportajları bir blogda toplama kararı aldım,
Wordpress'i denemek istedim,
Size haber vermezsem olmazdı,
Artık Röportajlarımı oradan takip edebilirsiniz dostlar....

FATMA ERDEM RÖPORTAJLARI



2007’de Ayşe Kulin’in “VEDA” romanı ile başlayan 10 yıldır aynı heyecan ve istek ile devam eden Röportaj serüvenim yer alacak bu blogda...

NEDEN RÖPORTAJ?

Gönülden Muhabirim,
Okuduğum kitap, yediğim yemek, tanıştığım kişi,
Bende merak uyandırıyorsa,
Üretiyor ve güzel faydalı şeyler çıkarıyorsa,
Yüreğini bana açmak istiyorsa,
Sorular sormak geliyor içimden,
Tüm bu sorular Röportaj oluyor,
Paylaşmayı Seviyorum,
Umarım siz de okumayı seversiniz....

7 yorum:

Gülşah Şahin dedi ki...

Hayırlı olsun yeni sayfanız. :)

Makbule Abalı dedi ki...

Yeni girişiminiz hayırlı olsun. Röportaj uygulamak da okumak da güzel. Başarılar diliyorum.
Sevgiler...

Arzu sarıyer dedi ki...

Çok güzel , hayırlı olsun.Topluca , bir arada okumak da güzel olacak.Bol sevgiler.

Oytunla Hayat dedi ki...

Hayırlı olsun mavi annem ♥

Beyaz Sardunya dedi ki...

Hayırlı olsun, keyifle okuyacağımdan eminim. Sevgiler...

KelebekGibi dedi ki...

Ben de bu aralar bloga ugradim biraz ve az da gezinmeyi özledigimi farkettim :) Bir selam da size birakiyorum Mavi Anne, yeni blogunuz hayirli olsun. Insanin sevdigi birseylerin pesini birakmamasi güzel sey ;)

Hayat İzlerim, Kitap Sesleri dedi ki...

Ne güzel olmuş hayirlı olsun Maviannem. ❤❤