Vatanım Sensin'in Son Bölümünde,
Tüm silahlar yardım malzemelerinin arasında, Yunan askerleri anlamadan ve onların trene yüklemesiyle Ali Fuat Paşa'ya ulaşıyor
Haluk Levent'in sesinden İzmir'in Kavakları Türküsü'nü ve Mustafa Kemal'in askerlerinin silahları alma sahnesini mutlaka izleyin,
Tüylerim diken diken olup, gözlerimdeki yaşları engelleyemedim,
Bu vatan ne zorluklarla düşmandan temizlendi,
Milli duyguları hissettiren bir bölüm olmuştu Vatanım Sensin'in 24. Bölümü,
Perşembe geceleri Cesur ve Güzel ile aynı saatte olması benim açımdan kötü tabi,
Birini izliyor diğerini netten daha sonra izliyorum,
İkisinden de vazgeçemiyorum,
Siz hangisini izliyorsunuz?
Laf aramızda Cesur ve Güzel'e öncelik veriyorum ben.....
Cevdet'in bir türlü hain olmadığını ailesine söylememesi ruhumu sıkıyor,
Gayet başarılı oyunculuklar,
Geçmişimizi tarihimizi bilmeyen, unutanlar için de bence bir tarih dersi niteliğinde ,
Tabi kurgu olunca diziler tarihin bire bir olmasını beklemiyoruz...

4 Yorumlar

  1. Cesur ve Güzel'e de bakıyorum ama sıkıyor, çok klişe, ikidebir biri öldürülüyor ve ya Cesur, ya Suhan'ın babası hapiste, sonra çıkıyor, sonra yine aynı:)))Vatanım Sensin'i daha seviyorum, Atatürk'lü sahneler favorim yalnız senaryodaki gencin aynı evde büyüdüğü kardeş dediği kıza aşık olması çok midemi bulandırdı o yüzden sinir ediyor beni. Niye böyle yazmışlar hikayeyi çok şaşırdım. Yani çocuk 20 yaşında eve gelse, hiç birlikte büyümemiş olsa bir dereceye kadar anlayacağım....:(

    YanıtlaSil
  2. Vatanım sensin i internetten izleyeceğim merak ediyorum . Cesur ve guzel dizisini de başlarda izliyordum sonra bıraktım . Söz dizisini izliyorum şimdilerde

    YanıtlaSil
  3. Vatanım Sensin i izliyorum. Cesur ile Sühan'ı kayıttan ,daha sonra seyrediyorum. Vatanım Sensin gibi Kurtuluş mücadelesi verenlerin hikayelerini anlatan diziler keşke daha çok çekilse, unutturulmaya çalışıldıkça daha çok hatırlatılsa.Gerçi çok ağır ilerliyor konu ama hem oyuncuları hem konusu şahane..

    YanıtlaSil
  4. İçimizde ki hainleri ne güzel işlemişler değil mi? Sonunda Angela ismini kullanan -Tevfik'i gerçekten seven kadın- Azize'ye dikkatli olun, uyarısını yaptı ya. Gelecek bölümü çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil