Banu'nun ilk kurgu romanı Dut Ağacı kitapçılarda sizleri bekliyor. Banu Özkan Tozluyurt 2005 yılından beri blog yazan ilk bloggerlerden. Banu'nun Dünyası seyahat, röportaj, eğitim, sosyal sorumluluk projelerini paylaştığı çok yönlü bir blog. Onun sözleriyle onu anlatmak daha iyi olacak sanırım; "Hayata dair ama en çok da seyahate, yaşama, adam gibi adam olmaya dair yazıyorum. Önerilerim çok beğenilir, gittiğim yere herkesi sürüklerim, sosyal sorumluluk projeleri benden sorulur zaten mottom; bir ağaç gibi tek ve hür bir orman gibi kardeşcesine…"

 Dut Ağacı "Tüm Kız çocuklarına" ....

Arka kapaktaki kitap tanıtımı ise Kankim Lale'ye ait Lalenin Bahçesi
Roman yazılırken adım adım her safhasına şahit olmuş ve okumuş Lale, 
Banu'nun heyecanına ortak olmuş,
Diyor ki Lale; "Banu bana sayfaları göndermeye başladıkça bir sonraki sayfayı sabırsızlıkla bekler oldum.... Kitaptaki tüm karakterler bana göre ayrı ayrı bir roman kahramanı olabilir."
Kitap daha ilk sayfadan sizi alıp götürüyor,
Elinizden bırakamadan okuyorsunuz Sami Bey ve ailesinin hikayesini,
Sami Bey, Cemile Hanım, Kamer, Seval, Nihan..
Film kareleri gibi canlanıyor her bir karakter ve olay Banu'nun o akıcı anlatımı ile ...


Lale diyor ki; Kitabı okurken Banu Tozluyurt'un tanınmış yazarlara; bir Banu'luk yer açın ben geliyorum diyen ayak sesleri duyuluyor....

4 Yorumlar

  1. Şu anda okuduğum kitap...
    Muhteşem...
    Zaman zaman durup, okuduğunuz şey üzerine düşünmek için mola istiyorsunuz kitaptan...
    Teşekkürler Banu...
    Ayrıca çok güzel bir yazı olmuş Fatmacığım... Ellerine sağlık...
    Hafize Şentürk Süalp...

    YanıtlaSil
  2. Okuru bol olsun. Benim de kitabım kargoda gelmek üzere. Çok merak ediyorum. ☺❤

    YanıtlaSil
  3. Harika bir tanıtım yazısı olmuş Sevgili Fatma,merakla bekliyorum kitabı...Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ne güzel aynı yıllaRrda yazmaya başladığımız birinin kitabının çıktığnı görmek. darısı başıma diyorum :)) başarılar ve bol satışlar diliyorum banu hanıma da. mutlaka alıp okuyacağım kitabı

    YanıtlaSil