Nasıl güzel anlatıyor,
İnsana Güven diyor,
Yardıma muhtaçlara yardım etmek, sabah karşılaştığımız birine gülümsemek, düşen bir çocuğun elinden tutup yerden kaldırmak hayattaki her şeyin bir dua olduğunu öyle iyi ifade ediyor ki,
Saatlerce dinlemek istiyorsun
"Bu genç yaşında  ne yaşadı ki, kitap yazmış" diyenlere de cevabı hazır,
Anne, baba ve kız arkadaşının zorlu hastalıkları, küçük yaşlarda onlara destek olmak ve ilaç almak için nasıl çalıştığını çok da mütevazi ve kibar bir şekilde anlatıyor
 Keşke bu tür insanlardan daha fazla olsa,
"Ruhparçam" diyor ya kitabı Aşkın İstilası  YOL'da 
Kendiniz ile barışmanız için pratik egzersizler ile başlıyor kitap.
Bunu yaparken de fiziksel eksersizlerin yanında ruhsal egzersizler de var. 
Chi enerjisinin kullanımına kadar birçok kişisel gelişim metodunu  paylaşıyor 

İkinci kitabı DEM 'de ise diyor ki;
Aşk ve cesaret nadiren aynı göğüs kafesinde bulunur.
Kimine yük gelir kalbi... Haklıdır da. Ama bütün “mana” o yükte saklıdır. Aşkın hamalı olmak için çıkarsın “yol”una. Her attığın adımda hissedersin ruhunda. Kalbine bir müjde fısıldar rüzgâr.
Ruhparçam “Dem” zamanı geldi.
Yükümüz ağır, yolumuz uzun...
Ağlayan çocuklara anlatacak bir masalımız var...
Hazır mısın?


Sevgililer Gününde onu görmek, dinlemek harika oldu,
Mikrofon tuttu izleyenlere,
Ben de bir soru sordum
"Üniversite sınavına girecek oğluma söyleyeceğim en güzel motivasyon cümlesi nedir?" 
"Seni Seviyorum de ve sarıl"
Bundan güzel cevap düşünemiyorum,
Çok şükür ki bunu sık sık yapan bir anneyim....

1 Yorumlar

  1. O gün bende gidecektim. Gitsem görüşürdük aslında ne güzel olurdu. Ben çok seviyorum kendisini. Nasıl güzel bir enerjisi var değil mi? Keşke böyle insanlardan daha çok olsa:)

    YanıtlaSil