Once Upon a Time

Yabancı dizi izlemeyi severim internetten,
Birkaç bölüm birlikte izlemenin keyfi de başkadır, 6 sezon soluksuz Lost izlemiş biri olarak söylüyorum bunu :)  (22 Eylül 2004 – 23 Mayıs 2010 yayınlandı)
Son zamanlarda Kankim Lale'nin izlediğini söylediği diziye başladım ben de,
Çok sevdim her akşam 2 bölüm izliyorum zevkle öneririm size de,
Televizyonda her akşam bir dizi var tabi ama artık onlar dan çok sıkıldım,
Dönüp dolaşıp aynı olay çemberi bizim dizilerde,
Lost'u izleyince bizimkiler niye bu tarz diziler yapmaz diye düşünmüştüm,
Son zamanlarda izlediğim Erdal Beşikçioğl'nun 46 Yok Olan Dizisi çok farklıydı,
Ama onu da barındırmadılar!
Şu anda izlediğim Hayat Şarkısı var  oyuncuları  çok beğeniyorum,
Ancak hikaye çok saçma bir yerlere gidiyor ondan hoşlanmıyorum,
Topluma verilen bazı mesajlar yanlış bence ,
Bu konuya daha sonra döneceğim....
Biz gelelim "Evvel Zaman İçinde..." dizimizin konusuna;
Pamuk prenses, uyuyan güzel ve daha  birçok masal kahramanı var bu dizide. 
Küçük bir bebekken ailesi tarafından terk edilen ve kendisi de yıllar önce küçük oğlunu terk eden Emma’nın hayatı 28 yaşında, yıllar sonra ortaya çıkan ve 10 yaşında olan oğlunun onu bulması ile tamamen değişiyor.
Emma’nın oğlu olan Henry aslında bütün gerçekleri bilir ve bu gerçekleri Emma’ya anlatmaya çalışır. 
Henry annesine onun Pamuk Prenses ve Prensin kızları olduğunu, anne ve babasının onu cadının lanetinden ve kötülüğünden korumak amaçlı masallar diyarından göndermeleri gerektiğini anlatınca, Emma onun sorunlu bir çocuk olduğunu düşünüyor ve onu yaşadığı yere götürüyor.
Emma, oğlunun yaşadığı yer alan Storybrooke’ye gidince Henry’nin durumundan ötürü orada biraz daha kalmaya karar verir ve orada aslında masal kahramanı olup geçmişini hatırlamayan kişilerin var olduğundan kısa bir süre sonra haberdar olacaktır. Emma geçmişi adına büyük bir savaşa girer.
Bu yıl 6. sezonu yayınlanacak olan dizi  2011 yılında başlamış. 

3 Yorumlar

  1. Masallara gönderme yapması ve masalı bulmaya çalışmak çok goş olıyor. Mazlı bana bak Peter Pam'ın perisi demese kaçıracaktım o sahneyi mesela...
    This İs Us da çok güzel tavsiye ederim.Çook öptüm

    YanıtlaSil
  2. Lost'un tüm sezonları dahil 3 defa izledim. Eskis evdiğim dizileri tekrar tekrar izlemeyi seviyorum ben. :)

    YanıtlaSil
  3. Yaa aynı şek,lde düşünüyorum. Bizim diziler konu sıkıntısı çekiyorlar. Dönüp dolaşıp aynı şeyleri anlatmaları insanı sıkıyor. Yabancı diziler o yüzden daha güzel bencede.

    YanıtlaSil