HAYATIN BİR FİLM/KİTAP OLSA TÜRÜ VE ADI NE OLURDU? 

Hep duyarız yaşlılardan "anlatsam film olur hayatım "derler. Gerçekten de film gibi hayatlar yaşamış olanlar vardır.  Benimki öyle macera, gerilim, korku tarzı bir film olamaz.  Hayatta rastlantıların, tesadüflerin önemine inanırım.

Hayatım film olsaydı  izlediğimde çok  etkilendiğim  "rastlantılar, zor verilen kararlar ve tekdüze yaşamların süregeldiği modern dünyada, sadece bir kaç saniyelik gecikmenin insan hayatını nasıl değiştirebileceği üzerine kurulu olan bir film Rastlantının Böylesi Silding Doors” filmi olurdu. 

Kitabımın ismi  "Mavianne'nin Rengarenk Dünyası" olsun 

Hayatı Renklendirmek için 5 adım

Hayatımızı renklendirmek veya siyah beyaz yaşamak bizim elimizde. 

Sabah aynaya baktığımda gülümseyip, "çok şükür sağlıklıyım yeni bir güne ağrısız, sızısız uyandım, ne mutlu bana" diye güne başlıyorsam ilk adımı atmış oluyorum günümü renklendirmek için. 

Güzel bir kahvaltı sevdiklerinle yapılan,
Ankara Simidi alıp iş arkadaşlarıma yaptığım kahvaltı sürprizi ikinci adım

Sevdiğim birlikte olmaktan zevk aldığım arkadaşlarımla geçirdiğim bir öğle molası, kahve keyfi üçüncü adım

Akşam aileme hazırladığım içine bir tutam sevgi, huzur ve mutluluk kattığım bir tas çorba dördüncü adım

Uzun zamandan beri görmediğim bir arkadaşıma telefon edip onu ne kadar özlediğimi söyleyip sesini duymak ise beşinci adım

Bu seçenekler çoğaltılabilir değil mi?
Renkli bir dünya kurmak bizim elimizde...

5 Yorumlar

  1. Hakikaten rengine yetişmek zor :)

    YanıtlaSil
  2. Bu soruyu bu kadar manidar cevaplayan yegane güzelliksin sen :))
    Dediğin gibi hayatımızı renkelndirmek bizim elimizde..
    Öperim seni o rengarenkliliğinden kocaman ♥

    YanıtlaSil
  3. Mavianne,
    Sliding Doors'u sayende tekrar andım, bak tesadüf denince budur! :)

    YanıtlaSil
  4. Kitap adını çok sevdim Maviannem. ☺💖

    YanıtlaSil
  5. Sliding doors filmi benide çok etkilemişti. Sonsuz sayıda olasılıktan birini yaşıyoruz . O zaman renklendirelim:)))

    YanıtlaSil