ÇELIÇ 6

HATIRLADIĞIN EN ESKİ ANINI ANLATIR MISIN?


İlkokul birinci sınıftayım. Abim 4.sınıfta ve Milliyet  Çocuk Dergisine üye . Her ay evimize gelen dergiyi büyük bir heyecanla okuyor ben daha okuma yazma bilmediğim için resimlerine bakıyorum. Her ay abimin kupon kestiğini görüyorum . Bu kuponların ne için olduğunu sorduğumda ise aldığım cevap  "7 kutu hediye çekilişine katılacağım" oluyor. 
Yedek kuponları da benim şansıma gönderdiğini daha sonra öğreniyorum. Gülden Karaböcek  uğurlu elleri ile çekilişi yapmış biz Ünye'de her şeyden habersiz günlük hayatımıza devam ederken.
Bir gün babam Gazoz Fabrikasından çıkıp yokuşu koşarak, elinde mektup heyecanla eve geliyor ve "Hediyeler Fatma'ya çıkmış" demez mi? Ben ne olduğunu tam kavrayamazken Ünye'ye evimize İstanbul'dan derginin bir muhabir geliyor. Hediyeler ise muhabirden 1 hafta önce evimize ulaşıyor.
Çok utangaç ve sessiz bir kız çocuğu olduğum için muhabirin sorduğu sorulara nasıl cevap vermiştim, abim hediyeler kendisine değil de bana çıktığı için sinirlenmiş miydi ? hatırlayamıyorum. Ama net hatırladığım bir şey var ki o da kocaman deniz botu ve bisikleti evimizin salonunun ortasına kurduğumuz. Bu yetmemiş gibi benim de içine girip tüm hediyelerle fotoğraflarımın çekilmesiydi. Ünye'nin en şanslı kızı ilan edilme şerefine de ermiştim bu sayede! 
O gün bugündür de şans peşimi bırakmaz çok şükür.


6 Yorumlar

  1. Hakikaten harika bir anıymış💜😊

    YanıtlaSil
  2. Waooov şansli kız ne güzel . Bende yapacağım çok özendim.

    YanıtlaSil
  3. Çok çok güzel bir anı. Bende bile bu kadar heyecan uyandırdıysa sizi düşünemiyorum. :)
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. Fatma'cım çocukluk anıları en güzel anılar.Ne mutlu sana ve şans peşini hiç bırakmasın ;)öpüyorum çok . Asis

    YanıtlaSil
  5. Yedek kuponların getirdiği şans ne güzelmiş öyle :)
    Abin de sevinmiştir eminim :) Ne de olsa hediyeler haneye girdi :) Ama çocuk aklı işte, neler düşündü kimbilir :)

    Şansın hiç eksik olmasın, harika bir anı bu :)

    YanıtlaSil
  6. Vay be. Senin şöhretin çocukluğuna dayanıyor desene :)

    YanıtlaSil