KALBİNİ KAZANMANIN 5 YOLU


Kalbimi kazanmak o kadar kolaydır ki benim. Bir güler yüz, tatlı dil, gözündeki sevgi pırıltısı yeter de artar bile. Bir telefon, küçük bir yorum yazısı. Hemen tav olurum. Öyle büyük bir şeye gerek yok, samimiyetle yapılan her şey kabulümdür. Gereksiz dalga geçer gibi iltifatları hiç sevmem mesela. Yapmacık, hesapçı kişileri de anında tespit etmek gibi kötü bir özelliğim de vardır naçizane.

Hangi özellikte insanları severim derseniz;

1. Nazik 
2. Dürüst
3. Güleryüzlü
4. İyi yürekli
5. Özü sözü bir

Nazik


Kaba saba insanlardan haz etmiyorum. İnsan dediğin önce kendine saygı duyacak, sonra çevresine. Kendine verilmesini istediğin değeri karşındakine de vermelisin. Çıt kırıldım olmayı kastetmediğimi anlamışsınızdır. Sadece saygı ve nezaket gösterildiğinde açılmayacak kapı yoktur diye düşünüyorum. 

Dürüst

Özü sözü bir olmalı değil mi ama.  Yalan dolanla işim olmaz. Yalan söyleyenin de arkadaşım olmasını istemem. Dürüst ol ciğerimi ye. O kadar yani.

Güleryüzlü

Boşuna dememişler; yılanı bile deliğinden çıkarır. Tabi bazı insanın tabiatında ciddiyet var. Ona da saygı duyarım. Ama kardeşim parayla değil ya çok mu zor gülmek?

İyi Yürekli

Zor olan kötü yürekli olmak gibime geliyor benim. Doğuştan herkes masum ve güzel yürekli doğuyor değil mi? Bizler onu evirip çevirip değiştiriyoruz. Yüreğimizi temiz tutalım dostlar. Doğru yol yüreği karartmamak. Hem bak 7 yıl daha ömrü kısalırmış kötü yürekli, olumsuz insanların. Benden söylemesi.

Özü Sözü Bir Olmak

Söylediğin sözü kulağın duyacak bir kere. "Ben söyleyeyim de karşımdaki ne yaparsa yapsın" diye bir dünya var mı? Yok. Benim dünyamda yok en azından. Tartacaksın, düşüneceksin, bu söz nereye gider diye. Söz verdiysen muhakkak yapacaksın. Ya da söz vermeyeceksin. Palavra atıp "hallederiz" diyenlerden sakınırım ben. Neyse O. Neden lafı evirip çeviriyorsun ki. 

3 Yorumlar

  1. Seni tarif et deseler aynılarını söylerdim. gerçekten de... Bir güleryüz bir tatlı dil dünyayı bile kurtarır.
    Çook öptüm.

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten o kadar güler yüzlü bir insansın ki .. Çok güzel bir enerjin var :)

    YanıtlaSil
  3. Ruhunun güzelliği yüzüne yansımış :))))

    YanıtlaSil