Pratik bir elmalı kurabiye tarifi arıyorsanız bu tarif tam da size göre,
Ben akşam bir kaç saatte yaptım,
Mis gibi elma kokusu yayıldı evin içine,
Tam da elma zamanı,

Tabi istediğiniz şekli verebilirsiniz içi koyduğunuz kurabiyeye,
Misafirlerinize ikramı da pratik oluyor,
ELMALI KURABİYE 
1 paket margarini ocağın üstünde eritiyorsun
1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı yoğurt
1 yumurta 
1 paket kabarma tozu
Alabildiği kadar un
İÇ MALZEME İÇİN
4 adet elmayı rendeliyorsunuz rendelenen elmaların üzerine 1 su bardağı şeker koyup 2 çay kaşığı tarçın ve 1 su bardağı ceviz içi, 1 portakal kabuğu rendesi hepsini suyu çekene kadar kavuruyorsunuz.

Hamur çok çıkıyor az olmasını isterseniz yarım ölçek yapabilirsiniz. Bütün malzemelerin hepsini karıştırıp kulak memesi yumuşaklığında hamur yapıyorsunuz. Küçük hamurlar alıp açıp içine harcı koyup kapatıp tepsiye dizip 180 C fırında pişiriyorsunuz. Fırın tepsisinin içine yağlı kağıt veya un serpip kurabiyeleri diziyorsunuz. Piştikten sonra Pudra şekerine bulayıp servis tabağına alıp ikram ediyorsunuz. Afiyet olsun





5 Yorumlar

  1. Tariflerimiz hemen hemen aynıymış mavi annem :)
    Ellerine sağlık...
    Eminim çok lezzetli olmuştur ♥

    YanıtlaSil
  2. Elinize sağlık. En sevdiğim kurabiye bu :)

    YanıtlaSil
  3. Ben bunu denemek istiyorum da hamurunu ya tutturamazsam diye korkuyorum. Çok güzel görünüyor ama ellerine sağlık Maviannem. ☺👏👏

    YanıtlaSil
  4. akşama yapıyorum:) o kadar canım çekti yani. Ellerine sağlık mavi annecim.

    YanıtlaSil