"İkimizin Yerine" bugün vizyona girdi. Dumanı üzerinde filme 15 yaş  sınırı getirilmiş.
Seranay Sarıkaya 18 yaşında, edebiyat öğretmenine aşık  "Çiçek"'i canlandırıyor. "Doğan", Nejat İşler ise 40 yaşlarında bir öğretmen. Hangi genç kız yakışıklı öğretmenine aşık olmamıştır ki? 
Küçük bir kasabada yaşayor Çiçek annesi ile ilişkisindeki gerilim, aile ortamının kasveti filmde çok güzel verilmiş. Zerrin Çetindor her zamanki gibi çok başarılı Çiçeğin annesi rolünde.  Çiçeğin o genç kız heyecanları, cesareti ve hareketlerinin naifliğini çok güzel yansıtmış Serenay.
Ozgur Emre Yildirim canlandirdigi Bufeci Kudret karakteri öyle sahici ki, kasabanın bıçkın delikanlısini şahane oynuyor
Filmin sonunu tahmin etmek çok güç. Tesadüf, kader nasıl adlandıracağımı bilemediğim bir döngüsü var filmin. 
Yok artık dedirtiyor sonlara doğru. ..
Sevdim mi? 
Evet....
Serenay Sarıkaya'yı  ve Nejat İşleri  birlikte izlemek keyifliydi.
Nejat İşler'in "Aliye" zamanlarındaki çekiciliği pek kalmamış olsa da, aşk dolu "Çiçek" demesi ve romantik sahnelerdeki performansı iyiydi. 
Ancak orta yaşlardaki  öğretmenin genç bir  kıza ümit vermesini biraz rahatsız edici bulmuş olabilirim (bir anne olarak) 
Serenay Sarıkaya ise,çok güzel bir kadın. Beyaz Perde onu sevmiş. İzlemekten keyif alıyor insan. Oyunculuğu da "Med-Cezir"den beri çok gelişmiş diyebilirim rahatlıkla. İlk sahneden film sonuna kadar parlıyor 
Filmde O olmasa izlemedim diyebilirim
Hoş vakit geçirmek için izleyebileceğiniz bir film.

6 Yorumlar

  1. Önerirsen giderim ben şahsen :) merak ediyorum bu filmi aslında . SerenayI da Nejat İşler ide çok severim

    YanıtlaSil
  2. İkisini de çok beğeniyorum. Tabii Nejat İşler'in oyunculuğu, karizması apayrı bir konu. Benim de merak ettiğim bir film. En kısa zamanda izlerim umarım.

    YanıtlaSil
  3. Serenay Sarıkaya'nın , Zerrin Tekindor ve Emre Yıldırım'ın oyunculuğuna hayran kaldım . Nejat İşler eski Nejat değil gerçekten de o . Ama güzel bir film olmuş sonunu biraz daha farklı bitirebilirlerdi..

    YanıtlaSil
  4. merhaba siteniz çok güzel izlediklerim bölümüne benim sitemi de eklermisiniz ? teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Şahaneydi film çok beğendim ben de . ☺💖

    YanıtlaSil