Teröristlerin neden bu tür eylemler yapıp hem masum insanları öldürdüğünü hem de kendilerini patlattığını sordu oğlum dün akşam,
"Bunlar normal olamaz, muhakkak beyinleri yıkanmış, uyuşturulmuş, bilinç yoksunu, gözü dönmüş cani insanlardır"  dedim,
Kim ne için böyle vahşi bir eylemi gerçekleştirebilir ki?
Yitip giden tesadüfen orada olan tüm Can'lara Allahtan rahmet diliyorum,
Yakınlarına bu bayram öncesi bol sabırlar,
Ancak hiçbir söz onların yüreğindeki acıyı durduramaz farkındayım,
Başka terör eylemleri olmasın diye dua ediyorum,
Benim elimden sadece Dua etmek geliyor....
#prayistanbul #prayturkey

3 Yorumlar

  1. Bu dönemde çocukların sorularını cevaplamak nasıl da zordur.

    YanıtlaSil
  2. Çok korkunç, hepimizin içi acıyor ;(((

    YanıtlaSil
  3. Böyle Zaman'larda küçük çocukları olan biri olarak evde tv olmaması ve haberlere de ayan beyan çocukların şahit olmaması güzel oluyor. Küçük bir çocuğa Nasıl anlatılır kı bu :( rabbim tüm masumları terörden korusun. Hakkı'nda konuşmak bile zor iken Allah terörle yüzyüze gelen insanlara yardım etsin, sabır versin

    YanıtlaSil