Trabzon Vakfının 40. Yıl dönümünde, Vakfın  Fotoğrafçılık Kulübü tarafından "Zaman Geçer, An Kalır" Fotoğraf Sergisi Kızılay Metro İstasyonunda yer alan, Metro Sanat Galerisinde 21 Mayıs günü saat 16:00'da düzenlenecek olan bir kokteyl ile açılacak. Sergiyi Ankaralı sanatseverler 28 Mayısa kadar ziyaret edebilirler. Doğa, portre, ışıkla boyama, uzun pozlama tekniklerinin kullanıldığı 88 fotoğrafın yer aldığı sergide 85 fotoğrafçının eserleri sergilenecek.
İki yıl boyunca içerisinde bulunup fotoğrafçılık eğitimi aldığım,
Trabzon Vakfı Fotoğrafçılık Kulübü'nün düzenlediği bu sergiyi kaçırmamanızı öneririm.
Harika fotoğraflar göreceğinizi garanti ediyorum,
Dağ bayır, kar kış, sıcak demeden gezip fotoğraflıyorlar en güzel kareleri,
Ben şahidim :))
Yağmurda ıslanarak fotoğraf çekmişliğimiz var birlikte,
Karların üzerine yatıp, bir kardeleni dakikalarca en güzel şekilde çekmek için emek harcamışlığımız var,
Hocamız Zeki Güven Bey'in azmi, çalışkanlığı, bilgisi ve coşkusu ise görülmeye değerdir,
Tüm öğrencileri ile tek tek ilgilenir,
Her yıl aynı coşku ve istekle fotoğraf sevdalarına bilgilerini aktarır,
Takdiri ve tebriği hak ediyor,
Hocamız Zeki Güven ile yaptığımız röportaj burada bir TIK
Ekip ise muhteşem,
Onlarla olunca enerjin artıyor, 
Azim ve tutkuyla her şartta fotoğraf çekmenin zevkine varıyorsun,
Bir süredir onlarla birlikte değilim çok özledim ekibi,
Cumartesi açılışta görüşmek üzere diyorum,
Sizi de bekliyoruz....

1 Yorumlar

  1. fotoğraf aşkı ile yananlara güzel haber! Gönül veren, gönlüne yerleştiren herkese selam olsun mavi anne.

    YanıtlaSil