15 Mayıs 2016 Pazar Günü Karum Çim Alanda Festival
Saat: 10.30-19.30
Arkadaşım Hafize bahsetti bu festivalden, 
Çok güzel bir festival olduğunu söyledi ve bu yıl birlikte katılmayı teklif etti,
Arkadaşları da var organizasyonda ve çok geniş katılımlı eğlenceli ve faydalı bir festival,
Bu Pazar biz oradayız sizi de bekleriz,
Karum Halkla İlişkiler Müdürü Burcu Hanım'ın attığı mailden sizlere biraz festivalden bahsetmek istiyorum;
Farkındalık Festivali; Karum ve Otizim ve Gelişimsel Yetersizliği Olan Çocuk ve Ailelere Eğitim Veren "Uyum Özel Eğitim ve Araştırma Merkezi " İle Ortaklaşa Yapılıyor,
Daha fazla kişiye;  gelişimsel bozukluk, zihinsel güçlük, otizm, down sendromu vb. konularda bu özel çocuklara ve ailelerine eğitim veren kurumlar olduğunu duyurmak,
Hala bu konu hakkında bilgisi olmayan ve bu çocukların eğitilebilir olduğunun farkında olmayanlar için konu hakkında bir farkındalık yaratmayı amaçlıyorlar.
Festivalde eğlenceli aktiviteler de olacak,
Çeşitli Oyun ve Aktiviteler , Sokak Oyunları,  Saklambaç,  Yakan Top, İstop,  Seksek, İp Atlama, Birdirbir, Misket Turnuvası, Sportif Oyunlar, Kukla  vb 
Kütüphane Mantığını Çocuklara Aşılamak ve Aileleri Bu Konuda Bilinçlendirmek için de etkinlikler olacak,
Ankara Satranç Federasyonu Desteğiyle, Çimlerde Satranç Turnuvaları gerçekleşecek,

Müzik, Drama Atölyeleri Perküsyon Vurmalı Çalgılar, Şovlarla, Çocuk ve Ailelerine Worshoplar, Drama Atölyeleri ve Zumba Gibi Etkinlikleri olacak,
Bugüne Kadar Alışılmış Kermes/Panayır/Fuar gibi olmayacağı bilgisini veriyor Burcu Hanım,
Yaşamımızda farkındalığımızı  artıracak Sosyal, Kültürel, Sağlık, Eğitim, Müzik, Günlük Tüketim Ürünleri Alanındaki katılım sağlayacak firmalar ise şu şekilde sıralanıyor;
Ağız ve Diş Sağlığı, 
Merkezi Çoçuk Müzik ve Bale Okulu
Estetik Güzellik ve Bakım Merkezi 
Ev Tekstil
Sanat Atölyeleri 
Yoga Okulu, 
Kişisel Gelişim, 
Tasarım Ürünleri Alanında Firmalar
 İnşaat, Otomotiv, Turizm Seyahat, Spor, Sağlık ve Spa Merkezleri, 
Özel Eğitim ve Dil Eğitim Kurumları ,
Kurulan standlarda ise;
Tasarım ve Vintage Ürünler, Sanatseverlere hitap eden hediye seçenekleri (Kitaplar,  Dekorasyon Ürünler, El İşi Ürünler,  El Yapımı Seramik Objeler, Çeşitli Aksesuarlar, Orijinal Tasarımlı Aydınlatma Elemanları, Sıradışı Tasarımlı Neon Ve Pirinç Dekorasyon Ürünler, Müzik Eğitmenlerinin Atölyeleri, Sanat Atölyeleri, Workshoplar, Yoga, Kişisel Gelişim Uzmanları, Özel Tasarım ürünleri yer alacak....

Ayrıca Burcu Hanım, 29 mayısta da ikinci bir festival düzenleneceğinin müjdesini verdi.

ADRES: Ankara Karum İş Ve Alışveriş Merkezi
İran Caddesi No:21, Kavaklıdere 

3 Yorumlar

  1. Canım arkadaşım, Mavianne klasiği, sıcak ve zerafet dolu bir yazı olmuş. Güzel yürekli, annelerin en güzel mavi bakanı, sevgiyle bakanı, senin gibi özel bir kadının arkadaşım olmasından dolayı duyduğum mutluluğu anlatamam...
    Kucaklıyorum ve sevgilerimi gönderiyorum canım...

    YanıtlaSil
  2. Çok isterim gelmeyi inşallah çocuklarla geliriz. Sende ordaysan kesin geliriz:)))

    YanıtlaSil
  3. Ankara'ya bu tip festivaller çok yakışıyor.. Daha çok olması dileği ile :)
    www.ankaraetkinlik.com

    YanıtlaSil