Gurmeler, şefler artık hayatımızın bir parçası oldu,
Çok da popüler mesleklerin arasında eski tabiri ile aşçılık,
Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü var artık birçok Üniversitenin,
Üniversite mezunu gençler güzel paralarla iyi restoran ve otellerde iş imkanı buluyorlar diye biliyorum,
Televizyon dizileri de hayatın bir yansıması,
Son zamanlarda dizi kahramanları arasında şefler göze çarpıyor,
Benim izlediğim dizilerden;Tatlı İntikam,  Kalp Unutmaz, Kördüğüm'de karakterlerden biri Şef,
Mutfakta geçen sahneler oldukça fazla,
Issız Adam'da ilk olarak çekici, yakışıklı bir Şef görmüştük,
Enfes yemekler yapan, kadınların kalbini de bu sayede çelen erkek Şefler bunlar,
Günümüzün trendi yeme-içme sektörü,
Maral'da çikolata ustasını canlandırıyordu mesela Bulut Aras İyemli,
Yaptığı çikolatalı pastalarla aklını başından alıyordu kadınların,
Artık "Kadının kalbine giden yol midesinden Geçer" diyebiliriz rahatlıkla :))
Zamane erkekleri çekinmeden mutfağa girip sevdiklerine yemek, pasta yapıp şahane masalar hazırlıyorlar,
Müjde kadınlar!!
"Mutfağa girmek kadın işi, erkek kısmı mutfağa girmez" gibi çağ dışı bir söylem yok olmak üzere ,
"Mutfağa girip bir bardak su almazdım ayıp gelirdi bana, çocukluğumdan beri babamı mutfakta sadece yemek yerken görürdüm, babalar mutfağa girmez, erkekler mutfağa girip yemek yapmaz sanırdım "demişti bir erkek arkadaşım,
Ailede, çevrede, TV'de ne görürsen doğruyu o sanırsın normal olarak,
Dizilerde erkek şeflerin varlığı beni sevindiriyor bu açıdan,
Türkmax Gurme'nin yakışıklı Şeflerini izliyor musunuz?
Öyle lezzetli yemekler yapıyorlar ki,
TV ekranlarında da görünür olunca bu erkek aşçılar,
Toplumda da oraya bir yönelme oluyor diye düşünüyorum,
En azından aşçılığa merakı olan delikanlıların örnek gösterebileceği başarılı aşçılar oluyor,
Aşçılık babadan oğula geçmediyse eğer, annelerin "konu komşu ne der erkek adam aşçılık mı okurmuş" diyenleri duyan bu kulaklar için harika bir ilerleme,

NOT: Bu yazıda Erkek Şeflere pozitif ayrımcılık yapılmıştır !

2 Yorumlar

  1. Issız adamın havuçlu keki hala çok özeldir benim için :)))
    Torpil geçebilir miyim ona ;)

    YanıtlaSil
  2. Tatlı intikam ı bende izliyorum Sinan favorim:))) bende u gelişmeden mutluyum. Kadına atfedilen görevlerden biri daha kayboldu. Oldum olası yemek yemek için başka birine bağımlı erkekleri anlayamamisimdir. Çocuk gibibana acziyet gibi gelir. Allahtan eşim güzel yemek yapar.

    YanıtlaSil