ANKARALI BLOGGERLER İDEAL KİLOYA ULAŞMANIN SIRRINI ÖĞRENDİ
İdeal Kilonun sırlarının konuşulduğu söyleşi; Ankaraetkinlik ve Şirinegram organizasyonu ile 6 Şubat Cumartesi günü Mavi Ev Cafe'de yapıldı.
  BİR TIK YOUTUBE 'DAN RÖPORTAJIMIZI İZLEYEBİLİRSİNİZ


"Sağlıklı Yaşam" ile ilgili Mavianne sordu Sağlıklı Yaşam Koçu Funda Ekiz yanıtladı.
Larien'in fotoğraf çekimleri ile ölümsüzleşen organizasyona; Ankaralı bloggerlardan buralıolmayan, bngkcr, dolumutfak, sevgiyle geziyorum, yemekyolculuğu, tenceretv, misopastaevi  katıldı. Funda Ekiz’in ideal kilonun sırlarını verdiği  “Kendi Sağlığının Koçu Ol”  adlı ilk kitabı 2015’in Ekim ayında Goa Yayıncılık tarafından yayınlandı. 
Söyleşide, insanın kendini motive etmesi ve inanmasının kilo alıp vermek için çok önemli olduğu vurgulandı ve kişilerin kendi sağlıklarının koçu olması gerektiğine dikkat çekildi. Funda diyor ki “hedefi olan insanların beyinlerini, his ve duygularını kontrol ettikleri bunun sonucu olarak da, yeme ve aşırı tüketim arzularına dur demeyi bilirler, sağlıklı tercih ve bilinçli tüketim alışkanlıkları geliştirirler, bu sayede; normal ve ideal kiloda yaşamayı başarır.”
Ayrıca, bu kitapta neler yememiz gerektiği veya ne kadar spor yapmamız gerektiği anlatılmıyor sadece, kendi ideal kilomuza ulaşmamız için bazı yöntemler öneriliyor.   Her acıktığımızda yemek yiyerek de zayıflayabileceğimiz formüller veriyor. 

Çok renkli çok sevimli MAVİ EV CAFE'de 
Figen ve Çiğdem Ablanın özenli ve lezzetli sunumları bizleri mest etti,
Şirinemiz günün favori modeli ve en güzel fotoğraf vereniydi,
Ayşegül tüm pozitifliği, güler yüzü ve iyi insan ilişkileri ile Ankara'da tüm etkinliklerin nabzını tutan isim,
Koçummm Funda ise, tüm deneyimi, bilgisi ve etkileyici sunumu ile çok ama çok başarılı idi,
Mavianne ise; yıllardır yaptığı röportajlarının sesli bir versiyonu olan söyleşi öncesi çok heyecanlı idi,
Ancak ortamın güzel enerjisi dost yüzlerin sevgiyle bakışı sayesinde açıldı,
Yaptığı işten verdiği emekten çok zevk aldı yani aldım :))
2016 hayallerimden birini gerçekleştirebildiğim için inanılmaz mutluyum,
Yazarlarla kitapları ile ilgili soru- cevap yapmak istiyorum,
Yaptığı işi paylaşmak isteyenlerle söyleşi yaparak tanıtımına katkıda bulunmak ve paylaşmak istiyorum,
İlk adımı attım gerisi gelir diye düşünüyorum,
Siz ne dersiniz?
Mavi Ev Cafe'nin şık sunumları bir önceki yazımda,
Larien onları o kadar güzel fotoğrafladı ki,
Koşarak tekrar orada olmak istiyor insan....
selfisizolmaz :))

6 Yorumlar

  1. Bende orada olmayı çok isterdim...Arkadaşlarımdan duyduklarım ve sizin yazdıklarınızdan ne kadar keyifli bir gün geçirdiğinizi tahmin edebiliyorum...bir dahakine diyelim ...sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Her şeyi ideal arkadaşım, çooook hoşsun.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel harika bir gün olmuş. Hayallerini daha çok gerçekleştirmen dileğiyle maviannem. Bir dahakine benide çağırırsan seve seve gelirim:)

    YanıtlaSil
  4. Çok keyifli bir söyleşiydi. Siz tanımaktan da ayrıca mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  5. Şahane olmuş . Çok beğendim Maviannem. :)

    YanıtlaSil