İlk kez ilkokuldayken yapmıştık Yılbaşı Çekilişi,
Tüm sınıf birbirine hediye almıştı, öğretmen dahil,
Hala yapılıyor mu sınıflarda yılbaşı çekilişi?
Çok severim özel günlerde hediyeleşmeyi,
Arkadaşlarıma her fırsatta hediye almaya da bayılırım, 
Yılbaşı bahanesi ile yine küçük bir grup yaptık çekiliş eski günleri yad ederek,
Kime kim çıktı o güne kadar bir sırdır,
Ama hep bir araya gelince de bu muhabbet yapılır,
Önemli olan heyecan ve eğlence değil midir zaten,
Bazılarına çocukça gelebilir tabi bu durum,
Hayatın içerisinde böyle küçük eğlenceler insanı mutlu ediyorsa eğer,
Yapmaya değer,
En çok yeni yıl yaklaşırken evlerin ışıl ışıl aydınlatılmasını,süslemeleri, 
Yeni yılın vaatlerini severim,
Herkes eski yıl ve yeni yıl muhasebesi yapar kendince,
Listeler hazırlanır,
Yeni yıl beklentileri, umutları, hedefleri yazılır,
Biten yılın ise acı tatlı anıları hatırlanır,
Tombala, fırdöndü oynardık biz yılbaşı geceleri,
12'de Nesrin Topkapı çıksın diye beklerdik, (Gençler için not: Dansöz sadece yılbaşı gecesi 12 de çıkardı 80 lerde) 
Ayrıca 12'de sanat güneşimiz bizim yeni yılımızı kutlasın diye TRT'nin karşısında pür dikkat beklerdik,
Zeki Müren de bizi görecek mi? diye sormadım da,
Çocuk aklımla "makyaj yapıyor ama erkeğe de benziyor, kadın mı erkek mi?" diye sorduğum olmuştu,
Ailece yenilen yılbaşı yemeğinde fırında tavuk  olurdu genelde,
Bizim için yılbaşı akşamı, yeni yılın gelmesi eski yılın uğurlanması anlamındaydı,
Zaten  Noel; 25 Aralıktır İsa'nın doğum gününün kutlandığı Hristiyan bayramıdır bildiğiniz üzere,
TV karşısında oturup geç vakitlere kadar çerez yiyerek ailece eğlenirdik,
Bazen de sanatçılara eşlik edip göbek atmışlığımız da olurdu,
Bizim için bir araya gelmek ve eğlenmeye bahaneydi yılbaşı kutlaması...

2 Yorumlar

  1. Canım seni özledim..Bu sayfaya, sana, seninle konuşuyormuşcasına yorumlar yazmayı özledim..Yazını da okuyunca dayanamayıp yazmaya karar verdim..Hayatımın en eğlenceli yılbaşı çekilişlerinden biriydi tatlım:) Hatırlıyor musun sorup dururdum her fırsatta sana kim çıktı? Acaba kim sana hediye alacak diye??:)))Galiba yıl 2007 yada 2008 di..Oysa daha dün gibi..Nasıl geçiyor seneler canım ben yakalayıp tutmak istiyorum ama tutabilen var mı ki geçen günleri..Dilerim 2016, 2015'den çok daha güzel günleri beraber getirir hepimiz için..Mutlu sağlıklı huzur dolu çok güzel bir 2016 ya kavuşalım canım..Mutlu Yıllar..

    (Canım bu arada, yaptığınız çekilişde sana kim çıktı?...:)))

    YanıtlaSil
  2. heidim unutmuyorum hiç o yılbaşı çekilişimizi
    ne kadar güzeldi ne çok eğlendik
    inşallah yeni yıl yeni umutlarla gelir
    bu yıl bayağı üzüntülü sıkıntılı geçti
    yıllar geçiyor önemli olan senin de söylediğin gibi güzel anılar biriktirerek geçirmek
    öpüyorum seni kocaman

    YanıtlaSil