Kar yağdı dün Ankara'ya,
Bir baktık gök gürlüyor yağmur gelecek derken bir fırtına göz gözü görmüyor,
Allahtan ofisteyiz  kar yağmaya başladığında,
Niye şaşırdıysak artık Aralığın 2'si olmuş biz hala sonbaharı yaşamanın keyfindeyiz,
Buz gibi havayı görünce yine söylenmeye başladık,
Ama kış da kış'lığını yapacak değil mi ama :)
Epeydir gönlümce blog yazamıyorum sanki,
Aslında birçok şey birikti, sizlere anlatacak,
Okunan kitaplar, izlenen filmler, gidilen yerler,
İnstagramda fotoğraflarla paylaşım yapınca burayı unutup ihmal ediyorum haliyle,
Önceden hemen burada paylaşmak için can atardım...
"Ali Baba ve 7 Cüceler"i izlemeden olmazdı,
Cem Yılmaz filmlerine gitmeyi seviyorum,
Filmin ilk yarısında daha çok güldüm,
Pek Yakında'yı daha çok sevmiştim,
Filmin en güzel sahneleri Barış Manço şarkılarının olduğu sahnelerdi,
"Alla beni pulla beni" yi söylemeleri çok komikti,
"Arkadaşım Eşek "i tekrar duymak ise mutlu etti beni,
Kafanızı boşaltmak ve hoş zaman geçirmek için keyifli bir film, fazla beklentiyle gitmezsen güzel...
Beni tanıyanlar bilir tam bir Ayşe Kulin seveniyim,
Hayranı demiyorum artık,
Eski bir dost olarak görüyorum O'nu,
Ne yazsa okurum, severim sevmem önemli değil,
Benim için çok özel bir yeri var kendisinin,
2007 Yılında Veda Romanının imza gününe geleceğini gazetede okumamla başladı benim Ayşe Kulin hikayem,
1997'de okuduğum Adı:Aylin ile girmişti aslında hayatıma,
10 yıl sonra bu çok sevdiğim kitabın yazarıyla tanışıp röportaj yapa bileceğimi hayal bile edemezdim o zamanlar,
Ama insan isterse ve azmederse her şeyi yapabilir,
Veda'dan sonra Umut, Hayal, Handan röportajlarım oldu onunla,
Mütevazi olduğu kadar samimiyetini sevdim,
Hiç bir zaman geri çevirmedi onunla sohbet etme talebimi,
Tekrar teşekkürlerimi sunuyorum kendisine,
"Tutsak Güneş"te olaylar, başka bir zamanda, başka bir dünyada geçiyor baktığınızda,
Aslında şimdiki ve gelecekteki Türkiyeyi kurgulamış Kulin,
Tüm olaylar, yaşananlar tanıdık....
Gökçe Bahadır'ı Hayat Bilgisi diziyle tanımıştık,
Orada liseli bir kızdı,
Lakabı da Törpü  Yeliz'di hatırlıyor musunuz?
Tabi köprünün altından çok sular geçti,
Yüzünde ve dudaklarında bir takım dokunuşlar olmuş anlaşılan,
"Hatırla Gönül" dizisinde porselen gibi bir makyajla ve dolgun dudakları ile dikkat çekiyor,
İzlediğim ve şu anda ismi aklıma gelmeyen yabancı bir filme benzetiyorum konusunu,
Son zamanlarda ilgiyle izlediğim bir dizi oldu,
Ayrıca Onur Saylak müthiş değişmiş ta ki, 2010'daki Gönülçelen dizisinden sonra,
İsmini görmesem o olduğunu tanıyamazdım dizide, çok başarılı bir performans sergiliyor...

5 Yorumlar

  1. Ayşe Kulin'i bende çok severim. Ama son romanını okumakta tereddüt ediyorum hala, ya sevmezsem diye...
    Sevdiğim yazarlarda hayalkırıklıkları yaşamayı sevmiyorum galiba, aslında doğrusu her haliyle sevmek dediğiniz gibi :)

    Kendime cuma akşamı hariç TV izlemeyi yasakladım :) Pazar günü aklımda bu dizi ama evde kuralları bozan ben olmıyım diye mırlanıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili mavi anne ayse Kulin benim de vazgecilmezlerimdenn.cem yilmaz tek başına bir ekol bence.gokce bahadır oyunculuguyla kendini kanıtladı artık dizi sektörünün vazgeçilmez oyuncularından oldu.dort senedir dizi izlemiyoruz biz .ortalama bir dizi iki yada üç saat vaktimizi alıyor .o iki üç saatle çocuklarla vakit geçirmek inanılmaz eğlenceli. Sizi seviyoruz. fotoğraf gönüllüleri de aralarında görmek istiyor sizi . sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ayşe Kulin'in son kitabı için ben de tereddütteyim. Gerçi onun usta kalemi ile mutlaka güzeldir.
    Sevgiler Maviannem :)

    YanıtlaSil
  4. ben onur saylak'i hatta asiden bu yana taniyorum (2007 - 2009 arasi). hele birde oradaki haliyle karsilastirirsaniz dahada taninmaz, bambaska bir adam...... sevgilerle... sevim

    YanıtlaSil
  5. Ayşe Kulin röportajlarınız ne güzeldi, hatırlamaz mıyız? insanın sevdiği yazarla röportaj yapması şahane bir şey olmalı.
    Bizim dizi günümüz salı "Aşk yeniden" hafta içi diğer günler Tv yi açmadığımızı söyleyebilirim. Çok dinlendirici bir sistem çocuklar da alıştı. Gerçi onların sayesinde oluşan duruma biz alıştık desek daha doğru:) sevgiler

    YanıtlaSil