Yılın sonunda bir hesaplaşma yapılır ya,
Bu yıl benim için nasıl bir yıl olmuş?
Güzel günler mi, yoksa sıkıntılar mı fazlaymış,
Ya da yeni yıl hedefleri sıralanılır,
Bu tip listeler pek yapmam ben,
Hayata hep umutla ve gülerek baktığımda güzel şeylerin olacağına dair umudumu hiç yitirmedim (çok şükür)
Yeni yılda sağlığımız, huzurumuz yerinde olsun,
Gerisi nasıl olsa gelir,
Geçen yılbaşı gecesi ev ahalisine yeni yıl dileklerini yazdırmıştım,
Bir bakalım bu yıl hangileri gerçekleşmiş :)))
Yeni yılın yaklaşması insana,
Heyecan, mutluluk, enerji veriyor,
Her yer ışıl ışıl olsun,
Gülen suratlar görelim çevremizde,
Dostlarımızla hediyeleşelim,
Hediye bahane hatırlanmak, hatırlamak, mutlu olmak ŞAHANE!!!!
Aşağıdaki dörtlü yeni yılda da hiççç ayrılmasın,
Heppp dost kalalım,
İyiki doğmuşsunuz Burcu ve Hale,
Sizi seviyorum,
Siboşum senin poza bayıldımmmmm.....

Ankara'da bu yıl caddeler, sokaklar o kadar ışıksız ki,
Kızılay'da bile hiçbir özel süsleme, ışıltı yok malesef,
Sadece AVM'lere gidince yeni yılın geldiğini anlıyorsunuz...

5 Yorumlar

  1. Sizi çok seviyorum! Yeni yılda da, bir ömür boyu da yanımdan hiç eksik olmayın! Tüm içtenliğiniz, enerjiniz ve bana kattıklarınız için teşekkürler!

    YanıtlaSil
  2. Umarım, geçen sene ki niyetlerin gerçekleşmiştir.
    İzmir'de de çok sönük. Öylesine geçiyor, sanki.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. mutluluğumuz artarak çoğalsın :) poz güzel çünkü açı doğru :P :)

    YanıtlaSil
  4. Canım, dilerim bu yıl da çok güzel ve ışıl ışıl geçer. Ankara'nın ne kadar ışıksız olduğunu daha yeni konuştuk arkadaşlarla. İnsan yılın bu döneminde biraz ışık, biraz umut bekliyor...
    Sana ve güzel ailene mutlu yıllar diliyorum canım...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Seni neden sevdiğimi bir kez daha anladım. Çok benziyoruZ:)))Hep olumlu, hep umutlu kalabilmek dileğiyle Sevgiler....

    YanıtlaSil