Temmuz sıcağında doğan küçücük bir oğlandı O,
Gaz sancıları nedeniyle o sıcak yaz akşamlarını çığlık atarak ağlayarak geçiren,
Anne babasını dönüşümlü olarak sırtını sıvazlayarak evin içerisinde dolaştırandı,
Kapı pencere açık olduğundan sesi taa karşı apartmandan duyulurdu,
Hatta halasını, bir gece telefon açıp, Fahir'i neden ağlatıyorsunuz, bir sorun  mu var? diye telaşlandırmıştı,
2.5 yaşında ağabeyliğe terfi etti mi desem, pabucu dama atıldı mı?
Her iki tabirden de korumak için O'nu, çok çabaladık,
Doktorların "çocuk haklı, kuma getirdiniz sanki üstüne" demesiyle,
Her mız mız' lığını mazur gördük,
O bizim hep huysuz prensimizdi,
Onu memnun etmek için çok gayret gösterdik,
Kardeşini kıskanmasın, mutlu olsun diye,
Büyüdükçe çok güzel özellikleri olan bir erkek çocuğa dönüşmesine de keyifle şahit olduk,
Mucit, ressam, müzisyen,
Arabaların, teyplerin içini açıp tekrar birleştiren,
Duygusal ama bir o kadar da Cool bir genç olup çıktı,
Duygularını pek de belli etmemesini, çok soğukkanlı olmasını her zaman şaşırtıcı bulmuşumdur,
Az ve öz konuşur,
Arkadaşları arasında esprili ve onlar tarafından sevilen biri olduğunu lisenin ilk yıllarında öğrenince çok mutlu olmuştum,
SBS çocuğu olarak çok sıkıldığı sınavlara hazırlanmayı ve ders çalışmayı lisede bayağı bir kenara bırakınca,
Anne baba olarak moralimiz bozuldu, "ne yapacak bu çocuk Üniversitede " diye kara kara düşünmeye başladık,
Lise son sınıfa geçerken, güzel mi güzel   bir "MELEK" çıkardı karşısına Allah,
O "MELEK" sayesinde çalışma hevesi ve şevki geldi,
Bir yıl boyunca çok güzel hazırlandı sınava, bizi hiç ama hiç üzmedi,
"Oğlum lütfen biraz çalış" cümlesini bana hiç söyletmediği için minnettarım,
Emeklerinin boşa çıkmasıydı tek korkum,
ODTÜ Mühendislikti hedefi,
Meslek seçimini değil de okul seçimini yapmıştı kafasında,
Allahıma şükür sonuçlar açıklandı ve ODTÜ Çevre Mühendisliği'ni kazandı Fahir,
O "GÜZEL MELEK" arkadaşı da "Hacettepe Çevre Mühendisliği"ni kazandı,
Allah yollarını açık etsin,
Mezuniyetlerini de görmeyi nasip etsin, sağlık ve başarı ile,
Darısı sıradaki çocuklarımızın başına,
Yolları açık olsun,
Hep güzel günlerini görelim inşallah...


(Bölümde asılı olan Maho'nun  mezuniyeti)

22 Yorumlar

  1. oğlunuzu tebrik ederim Allah yolunu açık etsin nice başarılarınızı Allah size gösterir inşallah...

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun çok sevindim sağlıkla huzurla okusun inşallah...

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun, Allah yollarını açık etsin evlatlarımızın.

    YanıtlaSil
  4. Çok duygulandım okurken...Allah yollarını açık etsin, keplerini havaya attıkları günleri de kutlayalım buradan...

    YanıtlaSil
  5. hayırlı olsun ne güzel bir haber bu böyle Allah tamamına erdirsin,

    YanıtlaSil
  6. Ahh çok sevindim bir okadarda duygulandim sanki benim evladim basarmiscasina hayırli olsun başarıyla tamamlar inşallah

    YanıtlaSil
  7. Çok büyük bir mutluluk ve gurur.Tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  8. Nasıl yalın bir dille anlatmışsın, çok duygulandım. Sabrın sonu selamet, Allah hepimizin evladını iyilerle karşılaştırsın.Hak edilmiş bir kazancın gururunu senle beraber, tüm kalbimle hissediyorum. Ailece hepinizi kutluyor darısı bitirip iyi bir işe yerleşmesine ve o günde sağlık ve sıhhat içinde yorum yazmayı senin yazını okumayı diliyorum. Sevgiler güzel anne..

    YanıtlaSil
  9. Sevgili mavianne bir sürecin daha sonuna geldik hayırlısıyla. Oğlunu ve seni tebrik ederim. Oğlun üniversite seçme yolunda ilerledi ve hedefine ulaştı. Benim oğlum da meslek seçmişti ve bu yönde tercih yaptı. Bilkent makine mühendisliğini yarı bursla kazandı. Allah yollarını daima açık etsin. Mezuniyetlerini de görmek nasip olsun inşaalah. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  10. Kutluyorum. Ne güzeldir bu mutlu haberi yaşamak. Keyfince neşeyle ve huzurla okusun inşAllah.
    Bayramın ailece sağlıkla, huzurla geçmesi dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  11. Bir annenin yaşayacağı en güzel mutluluklardan biri. Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  12. Tebrik ediyor ve maşallah diyorum. Fatma Nur

    YanıtlaSil
  13. Benim küçük kızımda Ankara Gazi İngilizce Öğretmenliğini kazandı,inşallah birgün buluşur görüşürüz...hayırlı bayramlar...

    YanıtlaSil
  14. Hem gençler hem de aileler için uzun ve yorucu bir serüven bu. Ne mutlu ki sonu pek güzel olmuş. Tebrik ediyorum tüm kalbimle. Allah mezuniyetini görmeyi de nasip etsin. Musmutlu anılarla dolu başarılı bir üniversite hayatı diliyorum!

    YanıtlaSil
  15. Canım çok tebrik ediyorum,darısı mezuniyetine inşallah :) öpüyorum.

    YanıtlaSil
  16. Sıcak bir temmuz günü doğan oglusumu okudum sanki Fahir in bebekligini okurken ve inanır misin oğlum için hep bir MELEK Diledim. Biliyorum çünkü melekler hayat kurtarır. Başarıları daim olsun ve hep kutlu olup sevdikleri işi yapsınlar. Tebrik ederim. Sevgiler ...

    YanıtlaSil
  17. Ne kadar da benim oğlumun hikayesine benziyor .Ama büyüdükçe daha iyi olmuş olmasına çok sevindim. Benim oğlumda daha daha iyi olur inşallah. İlk çocuk olmanın ceremeleri işte. Çok mutlu oldum onun adına da senin adınada. Darısı bizim çocuklarımızın başına inşallah. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  18. Kutlarım size vegenç arkadaşa ,nice başarılar dilerim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. Bir temmuz doğumlu da bende var ve aynı geçmiş bebeklikleri. Dilerim onun da karşısına Fahir abisinin yaşına geldiğinde bir melek çıkar ve güzel bir şekilde devam ederler eğitimlerine.
    Çok tebrik ederim. Bu çok büyük bir gurur. Daha güzel başarılarını da duyalım Fahir'in.
    Sevgiler Maviannem :)

    YanıtlaSil
  20. Çok çok tebrik ediyorum oğlunuzu ve sizi...her şey gönlünüzce olsun...

    YanıtlaSil
  21. Tebrikler. Bir anne için çok mutluluk verici bir haber. Sizin gözünüz aydın olsun, Fahir'in de Allah yolunu açık etsin. Bir çevre mühendisi olarak yeni bir meslektaş kazanmakta beni ayrıca mutlu etti...

    YanıtlaSil