Çevre İzinleri yazılımının yapılması ve eğitimlerinin verilmesi aşamasında birlikte çalıştığımız Bilgisayar Mühendisi arkadaşım  Can, radikal bir karar alıp, istifa etmiş çalıştığı firmadan ve bir Cafe açmış,
Çok takdir ettim kendisini,
Bu tür kararlar kolay verilemez çünkü,
Kendi memleketi olan Hatay yöresine ait ürünlerin satışının da yapıldığı Cafe'de,
Mahocumla gittiğimizde akşam üzeriydi, yoğun bir gün yaşamışlar o gün,
Biz İskenderun usülü dönerini yiyemedik ama,
Kağıt kebabını yedik ,
Köftesi hamburger köftesinden daha büyükçe bol baharatlı, oldukça lezzetliydi,
Üzerine de Hataydan gelen künefeyi yedik,
Künefe hafif olduğu kadar, içindeki peynirin de lezzeti ile tam ağzımıza layıktı,

En yakın zamanda dönerini denemek için gideceğiz,
Soslu döneri yukarıdaki fotoğrafta harika görünüyor
Bu güzel mekanı görünce içimde büyüttüğüm hayallerimdeki "Cafe" fikri sanki daha gerçekleşebilir geldi :)
İnsan isterse aklına koyarsa yapıyor bence,
İstemek, azmetmek ve girişimci olmakla ilgili,
Başarı sonrasında geliyor zaten,
İskenderun yöresel ürünler
Can'a çok müşterili, bol kazançlı işler diliyorum
Adresi: Kentkop Mahallesi 1864 Sokak 
Siyasal 93 Sitesi 
Batıkent
Anıt İş Merkezinin arka caddesinde, Yurtiçi Kargoyu geçince,

Benim selamımı söyleyin Can'a
Gidip de memnun kalırsanız yazın lütfen,
AFİYET OLSUN

2 Yorumlar

  1. Bende sabah Steve Jobs'la ilgili bir yazı okudum. Hayallerinin peşinden gitmekle ilgili. Bir de Can'ı okuyunca çok kıskandım. İnşallah bir gün bizde yapabiliriz:))) Can Bey'e de bol kazançlar.

    YanıtlaSil
  2. hımm benim gibi hatay mutfağına düşkün biri için iyi bir seçenek oldu, yolum batıkente ayda bir mutlaka düşüyor, mutlaka uğrayacağım selamınızı da söylerim:)

    YanıtlaSil