Benim için hayal gibi bir gündü,
Neden mi?
İmza:Karın'da tanıştığım, daha önce blogger olarak tanıdığım, tüm muhteşem, güçlü, başarılı ve güzel kadınla aynı havayı solumak muhteşemdi,
Keşke daha çok vakit olsaydı, hepsi ile ayrı ayrı konuşabilseydim,
Bir sürü kadınla da görüşemedim,
İmza atmaktan, bulutların üzerinde dolaşıp, oradan oraya uçmaktan !
Nurdan ve Nursel ile Karaköy iskelesinde inip Galata Salt'a doğru yol aldık,
Armağan ile salonda görüşme şansımız oldu,
Tarihi binalar ve Kamondo Merdivenlerinin önünden geçerken "ne güzel bir şehir şu İstanbul" diye geçirdim aklımdan,
Her sokakta bir tarih ve yaşanmışlık yatıyor,
Banu o kadar emek vermiş ki Esra ile birlikte, bu güzel kadınlara bir kez daha teşekkür ediyorum,
Benim selfie isteklerimi hiç geri çevirmediler !!!
(Ahmet Can ve Fahir'in kulaklarını çınlattım)
Anneeee...yine mi selfieee....
Kapıdan girer girmez karşımda Yonca'yı görmek benim ayağımı yerden kesti,
Ve kollarımı açıp sımsıkı sarıldım,
Yıllardır takip ettiğim "Koş Yonca Koş"
Çılgın başarılı  neşeli hayat dolu bir kadın,
Sanki eski bir tanıdık,
Teşekkürler samimiyetine Yonca, 
Kimler kimler yoktu ki,
Herkes ama herkesi görmek çok çok iyi geldi,
Tüm blogger dostlar,
Lale, Ece, Asuman, Nur, Zeya, Zehra, Hafize, Berfu, Zuz, Renan,
Hafizenin Minik Mucizesi,, (ayyy unuttuğum varsa lütfen ekleyin yorumda)
İmza:karın vesilesi ile tanıyıp, facebookta takip ettiğim muhteşem kadınlar;
Funda, Zeynep, Sabriye, Dilek, Aydan, Ayşen, Serpil, 
Teyzemin gelini Filiz Ablam, imza karında da birlikteydik,
Doğan Cüceloğlu, Yankı Yazgan,
İlkim Karaca ile görüşemediğim için çok üzgünüm,
Kalabalıkta yüzyüze gelmeyi başaramamışız,
İnşallah Ankara'ya gelir de görüşürüz,
Cemre Birand, Ece Pirim,Esra Harmanda, Ayşegül Çıdamlı gibi tanıdık isimler de vardı,
En büyük teşekkürü ise, 22 yıllık arkadaşım Burcu'ya ediyorum,
Her zaman yanımda olacağını bildiğim eskimeyen dostum,
Kızkardeşim, birlikte çok şey paylaştığım arkadaşım,
İyi ki hayatımdasın,
Neşeli Küçük Kız Senemciğim,
Hayat tesadüflerle şekilleniyor belki,
Ama ben tesadüflere inanmıyorum,
Muhakkak bir sebebi var,
Ve hayat benim karşıma seni çıkardı, daha birlikte gerçekleştirecek çok hayalimiz var,
Bu ilkiydi :))

16 Yorumlar

  1. Fatma'cığım benim için de heyecanlı ve harika bir gündü..Seninle tanışmak da çok güzeldi.Keşke daha uzun sohbet etme olanağımız olsaydı.Sevgilerimle Zehra

    YanıtlaSil
  2. BSŞLIĞA BAYILDIM TAM DA SENİ TANIMLIYOR CANIM.MÜTHİŞ ENERJİ FIŞKIRIYOR TÜM KIZ ÇOCUKLARINDAN..SELFİECİ HANIM BU ENERJİN VE GÜLEN YÜZÜN HEP DAİM KALSIN..HERKESİ TEBRİK EDERİM..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Bende orada bulunduğum zaman boyunca pozitif enerjiniz gülen yüzünüzden dolayı hep ilgimi çektiniz Yazdıklarınızı tebessümle okudum yüreğiniz hep böyle cıvıl cıvıl kalın sevgiler
    Artık blogunuzu merakla takip edeceğim

    YanıtlaSil
  4. Benim için de çok özel, keyifli bir gündü sevgili Mavianne:)) (Ben bu ismi çok sevdim) Umarım bu güzel başlangıcın arkası gelir...Nice hoş birlikteliklere diyor, çok teşekkür ediyorum.
    Hep sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  5. Fatmacım 8 yıl olmuş tanışalı ne çok şey paylaştık ama bu kitap projeleri ile de taçlandık.
    Çok öpüyorum

    Sevgimle

    YanıtlaSil
  6. Ben bir şey anlamadım :)
    Seni tanımak çok güzeldi ama tadına varamadım :(
    İnşallah bir daha bir imkan çıkar karşımıza.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Birlikte güzel imzalar atmak ne güzel...

    YanıtlaSil
  8. Muhteşem, çok beğendim, itiraf edeyim kıskandım. Çünkü bu güzel projenin içinde olamadım :(
    Bu birliktelikler atarak çoğalsın dileğim budur son zamanlarda.
    Sevgiler Maviannem :)

    YanıtlaSil
  9. Ah ben de orada olmayı çok isterdim. Bütün umudum Ankara lansmanının orada olduğum zamana denk gelmesi. Tüm katılımcı dostlara sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Yaptığın her şey sana çok yakışıyor,projelerde bir araya gelmenizden çok mutlu oldum. Kalbimle orada olduğumu biliyorsun.Sevgimle

    YanıtlaSil
  11. Kesinlikle, ben de kıskandım. :) Başarılarınızın devamını diliyorum. Bir daha ki seferinizde ben de olmayı isterim:)

    YanıtlaSil
  12. Harika bir proje sizleri orda görmek beni mutlu etti.Olsaydım daha mutlu olurdum belki :) ama herşey kısmet bazen işte..En kısa zamanda alıp okuyacağım.öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
  13. Maviannem, sen ne tatlı, ne özel bir kadınsın... Seviyorum seni... Ela'mın da öpücüklerini göndereyim.... Mucckkk...

    YanıtlaSil
  14. ay okucam tabii. bi sürü arkadaşımız var ya yazan :)

    YanıtlaSil
  15. Tebrikler, hemen alınıp okunası kitaplar listesinde:)

    YanıtlaSil
  16. Çok çok çoook teşekkür ederim maviannecim.Bu güzel tanışma ne kapılar açtı bize ilaç gibi geldiniz bana.Evet çok güzel hayallerimiz var ve hepsini gerçekleştireceğiz inş.

    YanıtlaSil