Kedi dir Kedi!!!!!
Şüpheli oldu kediler bir anda,
Her kediye manidar manidar bakmaktayım,
Sen de mi onlardansın diye :)
 Benim kadrajıma giren kedilerin pek de umrunda değildi,
Trafoymuş, oymuş, sandıkmış,
Keyiftelerdi Samanpazarında,
Zaman yetmedi tabi gezmeye, bakmaya,
Yine de güzel bir kaçamaktı bizimkisi öğle tatilinde yapılan,
Gözlemelerimizi yedik, çayımızı içtik
Çok şükür Selfie'mizi de yaptık,
Daha ne isterim Allahtan  :)))

 Bu güzel gün için arkadaşlarıma çokkk teşekkürler,
Nurşenim, Lalem, Gamzem gelin de tekrar sizinle de yapalım bir Pirinç Han gezisi,
Tadı damağımda kalmış,
Dostlarla güzel heryer,
İyiki varsınız,
Enerji kaynaklarım... 

12 Yorumlar

  1. DENİZ YILDIZI2 Nisan 2014 16:24

    GÜZEL GÜNLERİMİZ ÇOOOK, FOTOĞRAF ÇEKENLERİMİZİN ELLERİNE SAĞLIK OLSUN..ARTIK KOD ADIN:FATO FOTO..:)))

    YanıtlaSil
  2. Elinize, gözünüze, pozitif enerjinize, neşenize ve kadrajınıza sağlık. Unutulmayacak bir gündü, yüzümde gülücükler hafızamda güzellikler bıraktı.

    YanıtlaSil
  3. Ankara'nın ender güzel yerlerinden biri :)

    YanıtlaSil
  4. Arzu dedi ki;)) sen çok yaşa enerji küpü .. her sabah açtığın perdenin arkasında olmak dileğiyle :))

    YanıtlaSil
  5. Kedilere bakış açısı da değişti haliyle ahah. Güzel bir öğlen tatili olmuş.

    YanıtlaSil
  6. O mavi boncuklara takıldım. Nerdeydi acaba :)) Gidilesi alınası. Ben de havanın biraz daha düzelmesini bekliyorum pirinçhan için. Çok seviyorum oraları. Keyfiniz daim , selfie'niz bol olsun :)

    YanıtlaSil
  7. Valla, Ankara fotoğraflarını görünce gelip gezesim geldi. Kale hala güzel mi? Medeniyetler müzesi aynı yerde mi?
    Kızlarımın doğduğu şehir. Hüzünlü kent.

    YanıtlaSil
  8. Ruhu olmalı bence de şehirlerin. Çıkrıkçılar Yokuşu, Hamamönü bana ruhları olan yerler gibi geliyor. Özgünler, tarihi yerler ve bir geçmişleri hikayeleri var:)))

    YanıtlaSil
  9. Kedi :)
    Bir daha gelmek kısmet olursa inşallah gezerim ;) öperim.

    YanıtlaSil
  10. Yedi yıldır ankaradayım çıkrıkçılar yokuşunu ilk defa duydum, hafta sonu kesinlikle orayı görmeye gidecem

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel yerlermis.kediler suclu oldu çıktı.

    YanıtlaSil
  12. En son bir arkadaşla gezip incik boncuk almaya gitmiştik Çıkrıkçılar'a :)
    Ondan önce de o civarlarda dolaşırken Karyağdı Sultan'a rastlamış dua etmiştim KPSS için..

    YanıtlaSil