Benim güzel arkadaşım Nurdan, nam-ı diğer kızçocukları bana hayal gibi bir gün geçirtti İstanbul'da
Nurdancığıma buradan teşekkür ediyorum,
Mükellef bir kahvaltının ardından Oyuncak Müzesine Yasemin Sungurla Kitap ile Sohbete katıldık,
Ayşe Erbulak konuk yazardı,
Öyle keyifli ve harika bir grupla birlikte olmaktan çok ama çok mutluluk duydum,

Oyuncak Müzesine hep gitmek gezmek istemiştim,
Bu sayede bunu da gerçekleştirmiş oldum,
Tesadüf bu ya Sunay Akın da oradaydı,

 Tavsiye Evi 'nin güzel ev sahibesi Renan Tan Tavukçuoğlu ile de tanışma şansım oldu,
Bir dahaki gelişimde mutlaka Tavsiye Melekleri'ni ve tavsiye evini görmek istiyorum,
Renanı kısacık görüşmemizde çok sevdim,
Lütfen sayfasına girip inceleyin eminim sizin için de ilginç gelecek anlattıkları
Banu'nun Renan ile yaptığı Röportajı ise BURADAN okuyabilirsiniz,

Ayşe Erbulak nasıl tatlı, konuşkan, enerji dolu ve hoşsohbet,
O konuşurken hem dinledik hem izledik,
Tiyatro sahnesinde gibi anlattı,
Kendini hayatını, kitaplarını, oğlu Dağhan'ı

Bu güzel günün akşamı İmza:Ben'in Lansmanına (Tanıtım Toplantısına, böyle deyince daha havalı oluyor) gittik Nurdan'la,
İstanbul Metrosu Ankara'nınkinden farklı,
Bostancıdan bindik metroya, yerin 7 kat altına inerek :) (klostrofobisi olan mümkün değil binemez metroya)
Kadıköy iskeleden çıktık,
Bizi orada güzel mi güzel, güleryüzlü, kıvırcık, harika bir genç kız bekliyordu,
Nurdanın kızı,
Nasıl müthiş bir enerjisi var, gülünce gözleri gülüyor,
İyiki sizleri tanıdım,
Kızçocukları sizi çok sevdim,
Bir de ZIPÇIKTI Meze Restaurant açıyorlar ki,
Seferihisar Sığacıkta gidilmeli, görülmeli,
Türkiyenin Yavaş Şehri,

Kadıköyden motorla ver elini Galata Salt....
(bir sonraki postta)

2 Yorumlar

  1. Coook tesekkurler. Bilmukabele...Muhakkak bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. DENİZ YILDIZI18 Nisan 2014 16:12

    AY O NE GÜZEL BAŞLIK ÇOK BEĞENDİM..MÜTHİŞ ENERJİ FIŞKIRIYOR TÜM KIZ ÇOCUKLARINDAN..SELFİECİ HANIM BU ENERJİN VE GÜLEN YÜZÜN HEP DAİM KALSIN..HERKESİ TEBRİK EDERİM..

    YanıtlaSil