KOLEKTİF KADIN MEKTUPLARI SERİSİ NOKTAYI KOYUYOR:
“İMZA: BEN”
Kadınlara son bir söz söyleme fırsatı sunulursa…
Babalara yazılan mektuplardan oluşan “İmza: Kızın”la başlayan serüven, geçen sene bu zamanlar kocalara, eski eşlere, hayali prenslere yazılan mektuplardan oluşan “İmza: Karın” ile devam etmişti. Seri, kadınların “İmza Ben” diyerek imzaladıkları ve “son bir söz” söylemek istedikleri kişilere yazdıkları mektuplarla sona eriyor. Canan Tan, Cemre Birand, Çiçek Dilligil, Derya Baykal, Ece Vahapoğlu, Esra Harmanda, Nazlıcan Özkan, Sevinç Erbulak, Şafak Pavey, Yonca Tokbaş  gibi 154 kadının geçmişleriyle, gelecekleriyle, kendileriyle, sevdikleriyle, sevmedikleriyle hesaplaştıkları mektupların  bir araya gelmesiyle ortaya çıkan “İmza: Ben”, kitapseverler ile buluşuyor.
 Kitaptaki 154 kadından biri olmak müthiş bir duygu,
Arkadaşım Senem'in de yazısı var kitapta,
Ve birçok dostumla aynı kitapta yer almak ne güzelmiş,
Tek başıma kitap çıkarsam bu kadar mutlu ve gururlu olur muydum bilemedim şimdi :)))
İdefix 'den buraya tıklayıp kitabı alabilirsiniz,
İndirimli alma fırsatı sunuyor,
.  
İmza: Ben kitabının telif geliri, görmeyenlerin dünyasında da minik de olsa bir ışık yakabilmek hedefiyle, bu yıl 10. Yılını kutlayan Türkiye Görme Özürlüler Kitaplığı’na (TÜRGÖK) bağışlanıyor. Kitabın ayrıca sesli kitap versiyonu da görme engelliler için TÜRGÖK tarafından oluşturuldu.

11 Yorumlar

  1. Harikasınız. Projenin fikri de çok güzel. İlk fırsatta alıp okuyacağım.

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir haber bu böyle tebrik ederim maviş anne,başarıların artarak sürsün.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba:)
    Bu kez ben de sizlerleyim ve çok mutluyum.Henüz kitaba kavuşup okuyamadım, Gökçeada'yım burada bulmamın imkanı yok.Sizin de dediğiniz gibi tek başıma kitap yazsam böyle heyecanlanmazdım herhalde. Sevgiler Zehra:)

    YanıtlaSil
  4. Blogunuzu çok beğendim sizi takibe aldım :)
    Bende bloguma beklerim
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Dostlarımla aynı kitapta buluşmak beni de çok mutlu ediyor.
    Değişik bir duygu bu. Blogların toplantısı gibi.
    Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  6. Aynı mutluluğu paylaşıyorum. Tek bir kitapta dostlarla birlikte olmak gerçekten çok hoş.
    Bu proje, ağır gündemde asılan yüzlerimizi bir nebze de olsa güldürdü.
    Umarım her şey herkes için çok daha güzel olur.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Şahane katılamadım bu projeye ama sizleri okumak güzel olacak .sevgiler Maviannem :)

    YanıtlaSil
  8. Kutluyorum canım,en kısa zamanda okumak dileğiyle..öpüyorum.

    YanıtlaSil
  9. yine aynı kitaptayız ve yine görüşeceğiz çok sevinçliyim...

    YanıtlaSil
  10. Çok yalın ve anlamlı olmuş tebrikler canım

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı,uğurlu olsun Maviannecim:) Çok çok mutlu oldum.Daha nice böyle harika kitaplara.Blog dünyasını,dostlukları çok seviyorum.iyi ki varsınız:)

    YanıtlaSil