Kötümser olamıyorum. Beynimde kötümser düşünceleri oluşturacak ağlar, doğuştan kurulmamış. Hiç su vermemişim o dikenli düşünce bitkilerine. (Nil Karaibrahimgil)

Çok çok hoşuma gitti bu cümle.
Altına imzamı atmayı istedim.
Umuda, güzel düşüncelere en ihtiyacımız olan günlerdeyiz...
Haftasonu sabah arkadaşlarımızla Eymir'de yürüyüşteydik,
Çok keyifli geçti,
Benim selfie çekimlerim güne damgasını vurdu :))


İsterseniz bisiklet de kiralayabiliyorsunuz,
Yürüyüşe başladığımızda hava gayet güzeldi,
Dönüşte dolu yağdı resmen üzerimize,
Göl kenarında ODTÜ'nün kürek takımının kayıkhanesi bulunuyor,
Gençler kürek çekiyorlardı, köpekler  güneşleniyorlardı yatmış,
Kediler ise, ziyaretçilere yanaşıp, hatta kafa atıp yiyecek birşeyler istiyorlardı,


Mahocum fotoğra makinası ile,
Ben ise cep telefonumla bu güzel manzaraları kaydetme peşindeydik, yürüyüşün yanısıra,
3 saatlik yürüyüşün sonunda muhteşem bir kahvaltı bizi bekliyordu Zehraların  evinde,
Yaktığımız tüm kalorileri fazlasıyla aldık çok şükür !

Yürüyüş sırasında göl kenarındaki gözlemecilerde soluklanabilirsiniz,
Balık ekmek de yemek mümkün,
Bence ODTÜ kartı olsa da arabaların Göl yoluna girmesi yasaklanmalı,
Tatil köylerindeki gibi ring yapan trenlerin olması en güzeli,
Çünkü bu lokantaların, çay bahçelerinin park yerleri, önleri araçlarla dolu oluyor,
Yürüyüşü bile zor yapıyorsunuz özellikle güzel güneşli günlerde,
Spor salonlarında kapalı alanda cardio yapmak yerine Ankara'nın bu güzel gölünde yürüyüş yapmayı tercih ediyorum,
Keşke miskinlik yapmasak da her haftasonu gidebilsek yürüyüşe,
Bol güneşli günlerin gelmesi umudumla....
 

9 Yorumlar

  1. Ne guzel resimler bunlar boyle bir an dogaya atasim geldi kendimi mavi anne, ama işteyim hemde malum hic tadım yok.Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. merhaba
    bende bayılıyorum orda yürüyüş yapmaya. Ankara'da değilmişim de sahilde falanmışım gibi hissediyorum.Araç girmemesi konusuna gelirsek geçen yıl dediğiniz gibi araç almıyorlar eski ve büyük arabalarla ring yapıyorlardı.Ama zavallı güvenlikçilerin kaç kere bunu anlatmaya çalışırken tartıştıklarını gördüm.Sanırım ODTÜ Kartı olanlar itiraz etmiş.Ama bozuyor doğallığı.

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir gezi olmuş, bende 2 hafta önce ordaydım, çok iyi geliyor açık havada yürüş, çok keyifli ama gerçekten arabalar olmasa daha güzel olacak

    YanıtlaSil
  4. Cümleyi sevdim ben de...hiç sulanmamalı öyle duygular ve düşünceler...Eymir harika, fotoğraflar çok güzel...güzel bir bahar olması dileklerimle...

    YanıtlaSil
  5. Selfie güzel olmuş sahiden =) Arada insanoğluna böyle yürümek güzel gelebiliyor. Doğa'da, mis kokulu ağaçların altında. Antartikaya'da bekleriz ehe.

    eneem, bana da beklerim;
    http://kardadusenpenguen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Ankara da yaşarken Eymir'e hiç gitmedik. Adını, ilk defa sizden duyuyorum. Kızılcahamam ile Gölbaşına bir kaç defa gezdik. Şaşırdım. Güzelmiş. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Yaşam enerjiniz harika, bunları paylaşımlarınız da tabi.sizi severek ve ilgiyle takip ediyorum.

    YanıtlaSil