Doğduğum günü kutlamak hoşuma gidiyor,
Allaha şükür sağlıkla, 44 yılımı doldurdum bu dünyada,
Ömrümün çoğunu harcamışım demek ki,

Bilimkurgu filmi vardı : Zamana Karşı
Kimse yaşlanmıyordu ve 25 yaşına geldiklerinde yaşları sabit kalıyor,
Kollarındaki dijital saatten, kalan zamanlarını yani ömürlerini takip edebiliyorlardı,
Zenginler daha çok zaman satın alabiliyorlardı,
Değişik bir filmdi,
İnsanın ne kadar ömrü kaldığını bilmesi ve 100 yaşında bile 25 gibi görünmesi,
Bu durum; iyi mi kötü mü bilemedim.

25'inde hissetmek ancak 44'ün olgunluğunda olmak,
İşte benim hayat enerjim buradan geliyor sanırım :)
Kutlamaları çok severim,
Neşeli, mutlu insanlarla bir arada olmak, bana iyi gelir,
Enerjimi yükseltir,
Sevildiğimi hissederim,
Doğumgünlerinde nedense, bir yaş daha yaşlandım diye üzülmem,
Ne güzel, bir yaş daha aldım, çok şükür bu yaşları da gördüm derim,

DOĞUMGÜNÜMÜ KUTLAYAN HERKESE ÇOKKK TEŞEKKÜRLER
İYİKİ HAYATIMDASINIZ

11 Yorumlar

  1. Annelerin en mavi mavi bakanı, en sevgi dolu bakanı, en enerjisi sıcacık ve kocaman olanı, en yüreğindeki sevgiyi herkese akıtanı, en güzel yüreklisi,; 44. yaşın kutlu olsun...
    Seni tanımak çok özel ve kıymetli...
    Her günün, her anın kutlamalarla, huzurla, mutluluklarla geçsin...
    Sana kocaman ve sıcacık sarılıyorum ve yeni yaşını kutluyorum canım...

    YanıtlaSil
  2. Umarım bu güzel tanımlamaları hak ediyorumdur. Çok mutlu ettin beni. Bu sözleri senin gibi güzel bir yürekten, duymak ne hoş. ben de sana sarılıyorum.. duygularımız karşılıklı

    YanıtlaSil
  3. Ben de bugün şimdiki aklım 20li yaşlarımda olsaydı diye hayıflandım.Üstüne bu yazı geldi.
    Tekrardan mutlu seneler!!

    YanıtlaSil
  4. Kaç olduğun değil ;) önemli olan iyi ve güzel hissetmek. Sen her daim zaten pozitif ve neşelisin canım:) yeni yaşını güle güle eskit ;) sağlıkla... Çoook öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Galiba biraz geciktim ama şimdi gördüm.
    Mutlu yıllar Mavianne...

    Yaşam senelerinize sene, olgunluklarınıza olgunluk katarken, enerjiniz artsın,taşsın, hiç eksilmesin.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Buradan da kutlayayım Maviannemin doğum gününü :)

    YanıtlaSil
  7. Mutlu nice güzel yaşlarınız olsun.

    YanıtlaSil
  8. Mutlu yıllar demek için geç mi kaldım? Ben 20 li yaşlarımı düşündüğümde geçip gittikleri için pek de üzgün değilim. Deneyim sıfır, görüp geçirilecekler çok, biriktir biriktir, nereye kadar:30. 30lu yaşlarsa pek bir çabuk geçti. Onların geçip gitmesi üzücü elbette. Yapmak isteyip de yapamadıklarımı, hala daha yapabilip yapamayacağıma dair şüphelerim var:) Yine de yaşadığımız her günü iyi değerlendirmek lazım. Yaşanmışlıklar artıkça insan olgunlaşıyor. Mesela şimdi daha az üstünde durmaya daha az üzülmeye, insanları fazla takmamaya, takma ihtimalim olanları ise hayatıma sokmamaya gayret ediyorum. En azından bunun deneyimini edindim. 40lı yaşlar iyidir: Sınırları bilirsin, kendini iyi, insanları iyi-kötü tanırsın.. Minimum enerjiyle maksimum verim alabileceğin yaşlardır. Daha özgür ve daha güçlüsündür. İyidir yani, bir sonraki on yıla kadar:))
    Tekrar mutlu yıllar diliyorum. Ailenle sağlıklı günler görmeni temenni ediyorum. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  9. Sicak mavi anne, sen iyi ki varsin.....

    Filiz Baycan

    YanıtlaSil
  10. Bu güzel yazın beni anlatmış ben 44 yim ama ruhsal yaşım 25...
    Sağlıklı nice yaşlar dilerim...

    YanıtlaSil
  11. Canım kanki,en önemlisi de bu zaten,ruhunu genç,diri hissetmek... Nice yaş günü kutlamalarına,hep sevdiklerinle hep keyifle ve sağlıkla...

    YanıtlaSil