FOTOĞRAFLAR:A. MAHİR ERDEM
Güneşin insan bünyesine yaptğı iyiliği çok az şey yapıyor sanırım,
Çikolata da bunlardan biri tabi :))
Neşe ve umutla dopdolu hissediyorsun kendini,
Sanki güneş senin yüreğine doğmuş,
İşte bu duygular içerisinde bir de doğa sana gülümsüyorsa,
Daha ne ister ki insan şu fani dünyada?

 BU güzellikler dün Ayaşta kaydedildi,
Doğa adeta coşmuştu,
Dünkü enerji ile işe geldim ve pazartesi sendromu benden çok çok uzaklardaydı bugün,


Albenili çiçekli elbisesini giymiş yaramaz bir kız çocuğu benim gözümde NİSAN,
Seni çok seviyorum,
Bana iyi geliyorsun,
Yaşama sevinci aşılıyorsun,
Minnettarım sana,
Teşekkürler.....

8 Yorumlar

  1. Maviannem aynen güneş olmazsa ruh çöküyor. Çok sıcakları sevmem ama güneşsiz uzun zaman geçirince anlıyor insan. Buraya da artık gelsin bahar.. Ohhh mis gibi fotolar süper :) öperim.

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflarla birlikte harika bir Nisan yazısı olmuş,yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Hımmm Ayaş hemen listeye aldım. Haftaya gitmeli.

    YanıtlaSil
  4. Güneş her daim enerjim , güneyli olmamım etkisi de büyük . Azıcık kararsa hava içim bunalıyo
    Fotoğrafların enerjisi buralara geldi :)

    YanıtlaSil
  5. Fatma ablacığım harika görünüyorsun... İçim açıldı sayenizde....
    Ispartadan sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Bize de geldi bahar sayende, ne hoş fotolar :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. M U H T E Ş E M diyorum; başka bir şey demiyorum Mavi Annem :)

    YanıtlaSil
  8. Ay resimler beni aldı çocukluğuma götürdü. Teyzemler otururdu Ayaş'ta. Yaz tatilinde oraya gitmek ne keyifti:))

    YanıtlaSil