Markanın önüne geçmeli mi reklama çıkan yıldızlar?
Reklamın ne reklamı olduğunun aklında kalması değil midir önemli olan?
Son günlerde Kıvanç Tatlıtuğlu nam-ı diğer Kuzey'li reklam filmini sorsam size, ne reklamında oynuyor diye?
Kaç kişi bilir acaba?
Bence en başarılı reklam filmi Pınar'ın,
Geçende bir mağazada küçük bir kız çocuğu annesinin arkasından gidiyor ve ağzında tekerleme gibi şu nakarat;
" büyüdüm, büyüdüm pınarla büyüdüm"
O zaman pınarın marka olarak ne kadar akılda kalan bir reklam yaptığını anladım,
LC Waikiki ise yeni reklamında paraya acımamış, Gülse Birselli, Mehmet Günsurlu bir reklam filmi yapmış,
Çok jan janlı bir markanın reklamı sandım onları görünce,
Biscolata reklamı ise bir başrol oyuncusu kazandırdı dizi filmlere !
Yakışıklılığını bozmamak için, duygusal bir sahnede bile gülüyor adam,
Sırf yakışıklı diye başrol verilmesi ne kadar komik değil mi?
Reklamda görüp de denediğim bir ürün oldu mu diye düşündüm,
Şöyle bir etkisi oluyor belki de reklamın,
Onlarca marka ürün arasında marketten ürün seçerken reklamı iyi olan, sana güvenilir gelen markayı bilinçsiz olarak seçiyorsun,
Son zamanlarda bruno burun spreyi reklamını sevmiştim, o  bebekleri akıllı akıllı konuşturmaları güzeldi..

5 Yorumlar

  1. Benim için içinde bebek çocuk varsa o reklam mutlaka ilgi çekiyor.. çok sveiyorum bebekli çocuklu reklamları..

    YanıtlaSil
  2. Bunu ben de düşünürüm bazen ama yeni dünya düzeninin sonucu bu galiba :)

    YanıtlaSil
  3. Dünyada en iyi reklam yapan firma bence cola ne yapıyorlar bilmiyorum ama insnaın bilnç altının kıvrımlarına kadar işliyorlar...

    YanıtlaSil
  4. çocuklu banka reklamını hiç beğenmiyorum.en son onları alet etmk kalmıştı.Biri Denizbank diğeri de HSBC !

    YanıtlaSil
  5. Bloglovinden takipteyim :-)

    YanıtlaSil