Gençliğin başımda bir duman olduğu zamanlar geçmişte kaldı,
Haftasonu bu başı dumanlı, "ilk aşkım ilk heyecan"lı gençlerle birlikteydim,
Onların o saf, enerjik, içi içine sığmayan halleri,
Havaları, coşkuları, duru güzellikleri,
Kendine güvenleri veya güvensizlikleri,
Hayata çocuk gözleri ile bakmaları,
Herşey ama herşeyleri onları Genç yapıyor,

Kendinizi gençlerin yerine koydunuz mu, onların yaşına iniyorsunuz,
"Ben daha dün bu yaştaydım,17 yaşımı yeni bitirdim" duygusu içinize ılık bir rüzgar gibi yayılıyor,
Haftasonu bir grup gençle birlikte olmak benim ruhumu besledi,
Ne kadar güzeller, ne kadar enerji dolular,
Hayata, geleceğe daha umutla bakmama vesile oldular,
Dostluğu, dayanışmayı, sevgiyi hissettim,
Arkadaşlarının başarısı ile mutlu olan kocaman yürekleri vardı o gençlerin,
Sahnedekiler ise, onların desteği ve sevgisi ile adeta uçtular,
Öğretmenlerinin gururunu, yardımını, inancını görüp de, mutlu olmamak elde değildi zaten,
Ne kadar güzel ellere emanet bizim çocuklarımız,
Öğretmenlerine hayran kaldım,
Hayatta azmedince, inanınca, çalışınca başaramayacağınız hiçbir şey yok Gençler,
Sizler bizim umudumuzu yeşertiyorsunuz,
Ebru Öğretmenle birlikte
Her daim genç kalmak da bizlerin elinde,
Yaşınız 40'ı da, 50'yi de geçse umudunuz varsa eğer, siz her daim gençsiniz,
Genç Nesil bizlerin aynası,
Nasıl görmek istiyorsak, öyle yetiştirmeliyiz,
Yaşam sevinciniz ve inancınız hiç kaybolmasın!
TIK

3 Yorumlar

  1. Ne güzel yazmışsın maviannem diline gönlüne sağlık.Çocuklarımız umudumuz.
    Beni soruyorsun.İstanbula gittim geldim. gelince yine her zamanki gibi ara verdim. istanbul anılarımı yazmaya başlayamadım:)
    Enerji bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel bir gurur bu değil mi?
    Sevgiler Mavi annem :)

    YanıtlaSil
  3. gençleri seviyorum, onları hoş görüyorum, o yaşları özlüyorum :/

    YanıtlaSil