Fotoğraflar cep ile çekilmiştir.
 
Metroyu beklerken o raylara düşmeye korkuyor insan,
Kenar platformdan inip ,orta platformdan da binilmesi gerekiyor normalde,
Bu şekilde, inen ve binenlerin birbirini rahatsız etmesi önlenmiş oluyor Kızılay istasyonunda,
Tam zıttını yapanlar da yok değil,
Malesef egoist insanlar topluluğu olduğumuzu görüyorum çoğu kez,
Kimse kendinden başkasını düşünmüyor,
Ne yazık.....
 Siz de yanınızda veya karşınızdakinin hangi kitabı okuduğunu merak eder misiniz?
Ben çok merak ederim,
Ne olacaksa öğrendiğimde :)
Çok okuyan var metroda, bu da sevindirici,
Ayakta bile okuyanları görüyorum,
Bir de cep telefonu ile oyun oynayanlar var tabi ki,
 Çok çeşitli,  renkli bir yolcu profili gözlemliyorum,
Eğlenceli öğrenciler, gençler; sesli konuşmaları ve kahkahaları ile insanların eleştirel bakışlarına maruz kalsalar da,
Seviyorum onların neşesini,
Kendi gençliğime, üniversite yıllarıma gidiyorum,
Herşeye gülerdik,
Çok komik birşey olması da gerekmezdi öyle,
İnsanlar büyüdükçe ne kadar az gülüyor ve gülenlere de kızgın kızgın bakıyorlar,
Fark ettiniz mi?

Metro genelde Ankara'da yer altından gidiyor ama yer üstüne çıktığı yerler de oluyor,
Karanlık camları ayna görevi görüyor,
Ayakta beklerken yansımanızı izliyorsunuz,
Bazen de aklıma Amerikan filmleri geliyor,
Metroda geçen aksiyon filmleri,
Metronun duracağı yerde bekleme istasyonunda giriş kapılarını belirten  3 tane ok işareti çizilmiş,
Makinist nasıl denk getiriyor bilmem ama tam o okların önünde kapılar açılıyor....

5 Yorumlar

  1. Kadıköy metrosu açıldığında, ben de yerin altına inemem binemem gidemem diyordum. Şimdi her haftasonu kullanıyorum. İyi ki de var. Yoksa Taksim'e gidemezdim , Melisa'da Fransız kültüre gidemezdi.

    YanıtlaSil
  2. Çok haklısın gülen insanlara ters ters bakılır çoğu zaman oysa gülen insan çevresine neşe saçar tabii yerinde olunca...

    YanıtlaSil
  3. merhaba siteniz çok hoş ve değişik çok hoşuma gitti bende blog işiyle uğraşıyorum umarım sizde benim bloguma göz atarsınız iyi günler diler başarılarınızın devamını dilerim. tuning ve modifiye

    YanıtlaSil
  4. Ben Ankara'da Metroyla seyahati bile çok özlemiştim Fatmacım..Kısacık Ankara seyahatimizde Nazlıyla birlikte bu özlemimizi de giderdik:))Hem de büyük bir heyacan ve sevinçle, çok sevdiğimiz Mavianne:)ile buluşmaya giderken bindik metroya...

    YanıtlaSil
  5. Makinist o oklara nasıl denk getiriyor diye sormuşsunuz. aslında o oklara makinist denk getirmiyor. metro tam otomatik ankaray ise yarı otomatik. tam otomatik metroda sürücüler treni sürmüyorlar. kontrol merkezindeki kontrolörler otomatik modda treni hareket ettiriyorlar. ancak acil durumlarda sürücü manuel modda kullanıyor. bunları nerden mi biliyorum :) eşim kontrol merkezinde çalışıyor..
    blogunuzu bir süredir takip ediyorum. ayaştaki sis fotoğrafınızı çok beğendim birinciliği hak etmişsiniz. bende çok çok amatörce kendi kendime fotoğrafla ilgiliyim. daha güzel fotoğraf paylaşımlarınızı da bekliyorum

    YanıtlaSil