Ezgi Molayı oldum olası severim,
Onun samimiyeti ve doğal oyunculuğunu,
Şahan'ın ise TV8'deki yaptığı programdaki tiplemeleri ile çok sevmiştim,
Recep İvedik'te ise hem güldüm hem de nefret ettim o tipten,
Bu filmde ise; Şahan ve Ezgi kendilerini oynamışlar sanki,
Şahan'ın Recep İvedik karakterine kaymamak için gösterdiği özeni hissettim,
Ezgi Mola ise yine aynıydı,
Celal ve erkek arkadaşları bana fazlaca HANGOVER'ı hatırlattı,
Oradan esinlenilmiş gibi geldi bana,
Güldük ama karnımıza ağrı girene kadar da değil,
Çocuklar Recep İvedik daha iyiydi dediler,
13 yaş sınırı vardı ama küçük çocuklarla gelmişlerdi bazıları,
Fazlaca cinsel içerikli espriler vardı,
Biz o küçük çocuklar adına rahatsız olduk,
TV'de gösterilirse BİP lenecek diyaloglar vardı,
Birbirlerine çift olarak yakışmışlar, enerjileri tutmuştu,
Tavsiye eder miyim?
Bir kaç saat vaktiniz var, biraz da gülmek ve eğlenmek istiyorsanız sinemanın yolunu tutabilirsiniz.

5 Yorumlar

  1. Ben seni, bu kadar uzaktan da izlerken, yakından da izlerken sen neler yapıyorsun diye okumuyorum. Belki birçok bloguna mesaj yazmıyorum ama hepsini okuyorum. bu şekilde gundemi bir de senin gözunden takip ediyorum ve buna keyif veriyor. Kalemi guzel, kendi daha guzel arkadaşım. sevgiler

    Filiz Baycan

    YanıtlaSil
  2. Filizciğim ne kadar güzelsin sen öyle.Duygularını ifade eden insanlara bayılıyorum. Bence dostluk ve arkadaşlık pekişiyor bu sayede Teşekkür ediyorum sana .Taaa Hollandalardan gelen bu yorumuna çok sevindim.Çocukları ve seni öpüyorum.Gab'e selamlar

    YanıtlaSil
  3. yaşımız sizlerden büyük olduğu için sanırım filmi beğenemedik,canım sevgiler öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. filmi begenmeyenlerden biri de benim :( konu cok daha guzel işlenebilirdi..ezgi mola nın şirinliği için izlemeye değer bulmuştum cünkü sahan gokbakar ı recep ivedikten beri sevmiyorum :(

    YanıtlaSil
  5. Ben daha gidemedim ama merak ediyorum bende ezgi mola sevenlerdenim.sağol
    sevgiler derya:)

    YanıtlaSil