14 Ekim 2012 Pazar

TAM 43 OLDUM....

43 yıl biriktirdim hayatımdan,
Küçükken peçete kolleksiyonu yapardım,
Rengarenk,farklı boyutlarda, çeşit çeşit desenli,
Neden sonra bıraktım peçete biriktirmeyi,
Şimdi bakıyorum da ben yıllarca daha değerli birşey biriktirmişim,
Renk renk, desen desen, çok çeşitli,
Onlar her zaman benim yanımda,
Güzel günlerimde benimle gülen,
Acılarımda benimle ağlayan,
Yüreğimi açtığım, güvendiğim,
Onların varlıklarıyla güç bulduğum,
İyiki varlar dediğim,
Sevmenin ve sevilmenin en güzelini yaşadığım,
Dostlar biriktirmişim,
Kolleksiyoner gibi özenle, emekle, titizlikle, samimiyetle,
O nedenle üzülmüyorum yaş alıyorum diye,
Seviniyorum,
Yaşadıkça daha çok dostum olacak,
Daha fazla değer katacağım bu güzel kolleksiyonuma,
Sağlıkla, huzurla, dostlarla geçecek bir ömür diliyorum,
Sevmek ve sevilmek dünyadaki en önemli duygular,
Çok şükür bu günleri gösteren Yaradana....

37 yorum:

serpil dedi ki...

Yeni yaşınız yepyeni güzellikler, sevinçler getirsin, sevgilerimle :)

Asis dedi ki...

İyi ki doğdunnnnn,yeni yaşın daha çok güzellikler katsın yaşamına :) öpüyorummm.

parıldayan çiçek dedi ki...

Nce yıllara herşey gönlünüzce olsun.

es dedi ki...

Sağlıkla,güzellikle,sevgiyle, huzurla daha nice yaşlarınıza inşallah..

nalan dedi ki...

Yaş al ama yaşlanma.Sevgili Mavianne hep böyle güzel,tatlı ve sevgi dolu kal.
Uzun,mutlu,sağlıklı bir ömür diliyorum.

A. Büşra dedi ki...

Hayırlı bir ömrün olsun Maviannne :)

tatlıhayat dedi ki...

Sağlıklı ve mutlu nice yaşlara diyorum.Sevgiyle...

mehtap dedi ki...

Nice mutlu yıllar dilerim bende Mavianne...

Flame dedi ki...

Mutlu yıllar Mavi anne...

Banuca dedi ki...

Nice yaşlara...
Biriktirdiğimiz objeler gibi hayat tecrübelerini de biriktiriyoruz yaşlarımızla birlikte, işin güzelliği burada :)

laleninbahcesi dedi ki...

Çok şükür hayatımızda oluşuna....Yeniden yeniden nice yıllara

elçin dedi ki...

nice mutlu yıllara yüzünüzden gülücükleriniz eksik olmasın çok öpüyorum sizi

Janet dedi ki...

Yeni yasin sans mutluluk huzur bereket getirsin Mavianne! Tüm dileklerin mutlulukla gercek olsun. Dogum günün kutlu olsun. Nice mutlu senelere!!!

gungece dedi ki...

Canım arkadaşım,gönlü güzel, yüreği güzel arkadaşım. Yeni yaşında da umut, sağlık ve hep güzellikler biriktirmen dileğiyle kutluyorum gününü.
Keşke herkes senin gibi keyifle yaş alabilse.

Hayat İzlerim, Kitap Sesleri dedi ki...

Canım Mavi Annem, iyi ki doğdun :)))
Nİce güzel yıllar olsun ...

Sitare dedi ki...

ne hoş şey 40ları bulup mutluluk saçabilmek .darısı başımıza.
oğullarınızla,eşinizle daha daha mutlu yıllar size...

gülşah dedi ki...

Sağlıklı daha nice yıllara ailenizle mavianne. :)

dicle ipek dedi ki...

nice yıllara mavi annem sağlıkla huzurla sevdiklerinle

aysema dedi ki...

Mutlu, sağlıklı nice yıllara...

A-H dedi ki...

Nice mutlu, saglikli yillara :)

ZeyneP dedi ki...

Allah nice güzel günler göstersin. Her yeni sabah bir önceki günden daha güzel bir güne uyan.
Doğum günün kutlu olsun!
Sevgiler...

Heidi dedi ki...

Yeni yaşının bu ilk günü sana tüm güzellikleri de beraberinde getirsin canım...

İyi ki varsın hayatımda..
Seni çok seviyorum...

Meyra dedi ki...

Ne tatlı bağdaştırmışsın doğduğun günü:)))
Hep gül ve hep iyi dostlar biriktir.... Mutlu yaşlar yine yeniden:)

Ayşe KAYADELEN dedi ki...

Canım Kardeşim,
Güzel Ünyemizin güzel ve şanslı kızı, günümüzün iş kadını, sevgi dolu eş ve annesi, kalemi güçlü yorumcusu.. daha ne söylemeli... şimdiye kadar olduğu gibi bundan sonra da sevdiklerin ve seni sevenler ile daha nice yaşlara erişmen dileğiyle diyorum...sevgilerimle...

Tülin AKIN ATEŞAL dedi ki...

Daha nice yıllara senelere meydan okuyan kadın....hep sağlıkla,hep huzurla dolu günlerin olsun,sevgiyle kal...
2 yıl arkandan geliyorum ama maşallah sen genç kız gibisin....(maşallah dedim bin kere....:D)

SEMİ26 dedi ki...

nice senelere sağlıklı mutlulukla

Ebru Bayrak dedi ki...

Mutlu yıllarınız mutlu yaşlarınız olsun öpüyorummm :))

http://ebrueliacik.blogspot.com/

MAVİANNE dedi ki...

Bu güzel dilekler, yorumlar benim içimi açtı. Mutlu oldum.
Ne güzel burada olmak.Sizlerden bu sözleri duymak. Blog yazdığıma bir kez daha memnun oldum. Sizleri tanıdım. Hepiniz sağolun varolun. Hepinize gönlünüzdeki her muradın gerçekleşmesini diliyorum

Adsız dedi ki...

Ulumavi
Nice yaşlara sağlık sıhhat mutlulukla ve tüm sevdiklerinle kuzum...

Adsız dedi ki...

Canım benim, senin yaş alman bile ne guzel. uzaktan da olsa seninle yol almakta çok keyifli. Benim dileğim sağlıklı, mutlu ve beraber geçireceğimiz gelecek yıllar bol olsun....

Filiz Baycan

nehircce dedi ki...

İyi ki doğmuşsun mavi annecik :))) öpüyorum sizi sevgiler

altıüstüevkadını dedi ki...

Yeni yaşınızda herşey gönlünüzce olsun

Ecehan dedi ki...

İyi ki doğdun güzel anne ve nice nice yıllara...

hayat paylaştıkça dedi ki...

Geç kaldım biraz ama Nice mutlu ,huzurlu,sağlıklı yaşlar dilerim

Burcu dedi ki...

kaçırmışım güzel gözlü annem :) mutlu güzel o gözlerin gibi huzurlu yaşların yılların olsun inşallah iyi ki doğmuşsunuz :)doğum gününüz kutlu olsun sevgiler :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Maviannecim , geç kutluyoruz güzel gününü :(
Her şey gönlünce olsun yeni yaşında , sevgiler

ukash dedi ki...

Sağlıklı ve mutlu nice yaşlara diyorum.Sevgiyle...