14 Eylül 2012 Cuma

BAHRİ GÖRDEBAK-AYNI BENZERSİZ KİŞİLER

"OLMAYAN"dan kısa süre sonra bir kitap daha hediye etti bize Bahri,
Tebrik ediyorum,
Başarılar diliyorum,
Yolu açık olsun kitabının....

Kitabın arka kapağından;
"En eğlenceli işi gelen müşterilere çeşitli isimler takmak ve onların hayatları hakkında düşünmekti. Eğlenecek başka şey de yoktu zaten. Bu alışkanlığı kafe dışına da taşımıştı. Herkese birtakım isimler veriyordu. Nesrin, isimler verdiği bu insanları tanıdığını düşünüyordu. İnsanları tanımanın çok kolay olduğuna inanıyordu. Zaten insanlar üç aşağı beş yukarı aynıydılar."

6 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

SÜPERR,tebrik ederim, yolu şansı açık olsun...

Nehire dedi ki...

Tebrikler,bol beğenili satışları olsun...

Asis dedi ki...

Ben de tebrik ederim,yolu açık şansı bol olsun yeni kitabın.Cok opuyorum canim.

Ayshe Rose dedi ki...

tebrikler :)

http://www.stylishtimes.net/

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...


tebrik ediyorum..
yolu açık olsun..
nice basımlara diyelim..

love and smile dedi ki...

kapağı ne kadar güzelmiş..