"Yoğurdumu yediriyordu annem, bir de baktım Halam geldi, onu görünce mutlu oldum, hemen benim fotoğrafımı çekti, ben de gülerek poz verdim" İmza: İpek

Bu güzellik, oyuncak bebeğim bize neşe getirdi,
Doyamadık sevmelere, İstanbul'a evine döndü,
Oradan geliyor gün be gün fotoğrafları babası aracılığıyla,
Ayrıca twitt de yazıyor bizim küçük afacan,
https://twitter.com/ipek_canbulat
Fotoğraflarla anlatıyor dünyasını,
Çizgi film karakterim benim...

Ramazan ayının maneviyat dolu geçmesini seviyorum,
Bu değerli ayı layıkı ile geçirmeyi diliyorum,
En azından bu ayda öteki tarafı düşünüp yatırım yapalım değil mi?
İnşallah bu sıcaklarda rahat bir Ramazan geçiririz,
Allah tüm ibadetlerimizi kabul etsin.

6 Yorumlar

  1. Fıstıkiçi maşallah aynen halası...rabbim nazarlardan esirgesin...hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
  2. Allah nazarlardan korusun,çoş şirin bir bebek olmuş.Hayırlı ramazanlar,sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  3. ay ne şeker şey yerim o gülüşü maşallah allah nazarlardan korusun
    hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  4. oyyyy maşşallah onaaa...Benim yerimede yeyin doya doya...:)

    YanıtlaSil
  5. Ayy bu ne tatlılık, maşallah.

    Hayırlı ramazanlar dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Allah nazarlardan saklasın, maşallah Mavi Annem ...
    İpek adını çok severim, kızım olsaydı adını İpek koyacaktım:)

    YanıtlaSil