25 Nisan 2012 Çarşamba

OLMAYAN

Romanı değil de Roman Yazarını tanıtacağım size,
Daha yeni fırından çıktı roman çünkü,
Daha okumadım,
Hemen sipariş verdim,
Kitapçılara birkaç güne kadar gelir,
İnternetten satın alabilirsiniz şimdi,
Kuzenim,  Roman Yazarı Bahri Gördebak,
Üniversite yıllarımı yanında, şefkatli kollarında okuduğum Mualla Teyzemin torunu kendisi,
İlk Romanı,
İlkler her zaman özeldir,
Eminim çok başarılı olacak,
Kitabı okuyunca yorumlarımla birlikte O'nunla da bir röportaj yapıp yayınlayacağım,
Bahri'yi tebrik ediyorum...
Bu linkten sipariş verebilirsiniz: OLMAYAN

Bu kadar çabuk ulaşacağını sanmazdım,
Dün verdiğim sipariş bugün elime ulaştı,


 Hemen okumaya başlıyorum.....

12 yorum:

Hayat İzlerim dedi ki...

İnsanın yakının da olan birinin kitap yazması çok heyecan verici. Ben de kitap yorumunu ve röportajı merakla bekliyorum Mavi Annem :)))

annemahsustan dedi ki...

Çok sevindim, bana ne oluyorsa: )

hayırlı uğurlu olsun kitabı herkes için

laleninbahcesi dedi ki...

ne güzel bir haber... Mutlaka alcağım...
Yolu, şansı açık olsun...

nazpek dedi ki...

ne güzel bir duygudur kimbilir.
Emeğine sağlık yorumunu ve röportajı merakla bekliyorum

mezuniyet tezi dedi ki...

yolu şansı açık olsun izninle bir hediyemde bu yeni kitap olsun istiyorum:)

Maya dedi ki...

Ne kadar harika bişey,
Darısı başıma inşallah :)

MAVİANNE dedi ki...

hayat izlerim;kargoya verilmiş kitabım okur okumaz röp.a gideceğim

annemahsustan; ben de sevindim

lalem; şansı açık olur inşallah

nazpek;evet harikadır değil mi kitabının basımı.bebeğinin doğumu gibi

mezuniyet tezi; aaa izne ne gerek çok mutlu olurum

maya; amin.darısı başına canım

didem dedi ki...

Cok tebrik ediyorum. Aileden yazar cikmasi ne kadar gurur verici. Insallah basarisi daim olur.

KAMİKAZE dedi ki...

iyi okumalar maviannecimm.Hayırlı,uğurlu olsun kitabı yakınının.Satışları bol olsun.

Cocukla Cocuk dedi ki...

Tebrik ediyoruz kuzenini, hayırlı olsun. Yorumlarını kitap hakkında bekliyoruz.

seWalll dedi ki...

çok başarılıı bende bir gecedee bitirdim kitabı :) herkesee tavsiye edebiliriim . yolu açık olsunn

seWalll dedi ki...

çok başarılı bir kıtap olmuşş .bir gecede bitirdimm :)
başarılı ve uzun soluklu olması dileğiyle...