2 Mart 2012 Cuma

VALLA BIRAKTIM !!!

Güneşi gördük,
Haftalar sonra Ankara'da güneş yüzünü gösterdi,
Karlar eriyip kaldırımları küçük bir ırmağa çevirdi,
Yürümek için ayakkabılarınızın suya dayanıklı olması şart,
Neyse buna da şükür kar yağmasın da,
Erimesine razıyız,
Kar- tipi- soğuk, üçlüsünü yaşamanın keyfini sürdük bu kış !
Hep söylenmez miydik, "bu yıl da kar yağmadı"diye,
Şimdi de "ne çok kar yağdı" diye söyleniyoruz,
Bir kez daha kanıtlandı insanoğlunun memnuniyetsizliği,
Her şartta, her durumda şikayete hazırız,
Yaranmak zor vesselam :))
Tüm hafta izlediğim, içime fenalık veren ama bir türlü de kurtulamadığım dizileri bıraktım,
Şıp diye kesip attım hayatımdan,
Ne oldu, nasıl oldu ben de anlamadım,
Merak etmez oldum,
Fatmagül'ün suçunun ne olduğunu,
Cemile'nin başka hangi sıkıntıyı yaşayacağını,
Hürremin Sülümanı nasıl elinde oynattığını,
Kuzey'in hayatını düzene koyup koyamayacağını.
Sadece ve sadece Yalan Dünya'nın Nurhayatının kesintisiz konuşmasını, Orçun'un "öpüşelim mi" repliğini
Merak ediyorum,
Zeki Demirkubuz'un son filminde oynamış Açılay yani Nihal Yalçın,
Boşuna değilmiş dizideki bu espri ,
Zeki Demirkubuz neden sinirlenmiş ki anlamadım,
Bu sayede ismi duyulur, filmleri merak edilir oldu,
Bizler gibi sıradan insanlar için !
Entellektüel, sanat çevresi dışında popüler dizileri takip eden insan evlatları tanımış oldu kendisini,
Bence Gülse'ye teşekkür etmeliydi.

Üşümeyeceğimiz,
Bol kahkahalı,
Bol eğlenceli,
Bol gezmeli bir haftasonu diliyorum...

11 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Oh aman çıksın güneş yahu, benim gelin donacak yoksa garibim:)) Üşüyor çok, ısınsınlar hem onlar, hem siz. Annelik işte aklım orada:))
Maviannecim ne zamandır yazıcam unutuyorum, yılbaşı kartın bana ulaşmadı biliyor musun? Pis posta, hain posta, kaybettti hem seninkini hem birkaç tane başkalarından geleni. O yüzden ben yine de sana yolladığın için almış gibi teşekkür edeyim dedim. Sağol canım benim, özledim inan ki. Yazın görüşebilmek dileğiyle...

laleninbahcesi dedi ki...

Cuma akşamları ailece sinema günümüz ama saatleri Yalan Dünyaya göre ayarlıyoruz:))Nurhayat'ın inşaatçılarla olan sahnesine bayıldım. Bir kaç kez izledim hatta.

Seksenler ve Hürrem'i bırakmam sanırım...

Çoook öptüm

laleninbahcesi dedi ki...

huuu Leylak Hanım beni bekleyin buluşma için hehehe

annemahsustan dedi ki...

İnsan istediği birşeyden kutulduğunda nasıl rahatlıyor değil mi???

İkiz Annesi dedi ki...

Son iki haftadır ben de netle mesafeliyim ve çok iyi oldu diyorum.Tv ile çok aram yoktu netten de uzaklaşınca çok rahatladım haklısın nefes almak iyi geliyor:)

Sana da bol güneşli güzel bir hafta dilerim canım:)

KelebekGibi dedi ki...

Mavi Anne, mesela biz kisi pek yasayamadik bu yil Viyana'da...Bir kardan adam bile yapamadim bu kis diyorum :P
Bu arada bence cok iyi etmissin o dizileri bir cirpida takibi keserek ;) Ben hic izlemedigimden belki, önemsemiyorum...

Sanada mutlu haftasonlari, sevgiler.

Adsız dedi ki...

:))Haklisin insanogluna yaranilmiyor.Ben zaten hic izleyemedigim icin coktan biraktim ;)sana da güzel bir haftasonu olsun öpüyorum.Asis

didem dedi ki...

Zamani bosa harcayan ziyan eden seylerden kacmali yerine baska bir sey bulup iki kat degerli kilmali. Cok iyi yapmissin kesip kurtulmakla.
Sikayetler bitmez. Tamamen bakisacisi...

nazpek dedi ki...

bizde yalan dünyacı olduk

Syhn dedi ki...

kızmamıştır demirkubuz ya, dalga geçmiyorlarki aslında.. :/
çok seviyorum yalan dunyayı :)

Hayat İzlerim dedi ki...

Mavi Annem, ben Yalan Dünya başladığından beri yalanDünya ve kahramanlarla yatııyor onlarla kalkıyorum. Orçun ailecek adamımız, Nurhayat ve Tülay şahane.
Özlemişisz böyle dizileri :))