"O çocuk ruh hiç bitmesin ne kadar güzel ne kadar zenginsin" demiş Nehircee,
Son zamanlarda aldığım en güzel iltifat,
Ne kadar zenginsin!!
Ruh zenginliği benim için öncelik olmuştur,
Ruhumuzu zenginleştirsek, cebimizi veya cüzdanımızı doldurmaya çalışmak yerine,
Genelde çabalarımız hep daha zengin, daha rahat bir hayat için değil mi?
Acaba bunu yaparken ruhumuzu, dostlarımızı, insani yanlarımızı zenginleştirebiliyor muyuz?
"Hayat, bir göz açma ve kapama mesafesi kadar" demişti bir büyüğüm,
Ne kadar haklı olduğunu, devirdiğim yılların süresi içerisinde fark ettim,
10 -20-30-40 yıl nasıl geçti, arkamda nasıl bir ömür bıraktım?
Bunun muhasebesini yaparken yakalıyorum kendimi son zamanlarda,
Gerçekten de zenginim diye seviniyorum,
Öyle katlarım, yatlarım yok, reel anlamda çokkk zengin değilim,
Dost biriktirmek anlamında,
Gönül genişliği anlamında,
Hoşgörü anlamında,
Olaylara pozitif bakış anlamında,
ZENGİNİM,
Çok şükür :)))))

17 Yorumlar

  1. Kankim, seninle daha bir zenginim ben de... Haytımıza kattığın zenginlikler için ben kendi adıma teşekkür ediyorum sana.

    YanıtlaSil
  2. En güzel zenginlik değil mi bu Mavi Annem;)

    YanıtlaSil
  3. Mavi anne :) daha ne olsun bütün güzellikleri ve en değerli zenginlikleri yakalamaışsın.Allah her kese bu güzellikleri nasip etsin inşallah.:)bu arada bakın sizi hala unutmamışım :)Hayırlı günler

    YanıtlaSil
  4. lalem kankim ben de sana teşekkür ediyorum.güzel yürekli kadın.
    yıldız; evet canım en güzeli bu.

    :); amin diyorum. iyi günler diliyorum sana

    YanıtlaSil
  5. maaşallah, Allah zenginliğini artırsın eksiltmesin :) biz de bir hazine tanıdık sayende :) sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  6. hakikaten ne guzel bir iltifatmis, daha da katlanarak artsin bu zenginlik :))

    YanıtlaSil
  7. Yazıyı okuyunca seni birkez daha sevdim :) Gönlün hep böyle güzel ve Zengin kalsın inş.sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. maya; ne güzel sözler bunlar .utandım ama.bence tüm dostlar bir hazine.

    A-H;umarım artarak çoğalır sağolasın.

    nehirce; teşekkürler .ben de çok mutluyum sizleri tanıdığım için

    YanıtlaSil
  9. Yüreğinizin zenginliği ne güzel satırlarınızla dile gelmiş,önemli olan da bu zenginlik,teşekkürler tüm pozitifliğinize,güzel yüreğinize.Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  10. nehire; teşekkürler canım senin de yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  11. canim Mavim,
    Allah eksikligini göstermesin hic bir zaman..Öyle samimi ve ictensin ki eminim zenginligin bir o kadar daha artacak...

    Öpüyorum seni:)

    YanıtlaSil
  12. Nehir ne kadar guzel bir yorumda bulunmus. Tamda dedigi gibisin :)

    Feliz

    YanıtlaSil
  13. Nehir ne kadar guzel bir yorumda bulunmus. Tamda dedigi gibisin :)

    Feliz

    YanıtlaSil
  14. biz de seninle daha zenginleşiyoruz kuzum. İyi ki varsım...

    YanıtlaSil
  15. SÜNTERCİĞİM SAĞOL DOSTUM..

    FELİZ; canım ya teşekkürler.utandım şimdi

    ulumavi;canım arkadaşım senin yanında biz sönük kalırız

    YanıtlaSil
  16. iyi ki varsınnn Maviannecim.iyi ki biz de senin varlığınla zenginiz:)

    YanıtlaSil
  17. kamikaze; sağol tatlım sen de iyiki varsın

    YanıtlaSil