12 – 20 Kasım 2011 tarihleri arasında www.facebook.com/bilkom adresinden yarışmaya başvurabilirsiniz.

Yarışmanın konusu ise hayli ilginç;
- Dostoyevski gibi bir yazar blog tutar ya da tweet atar mıydı?
- Bloğu olan konuşuyor! Herkesin blog yazabilmesi iyi bir şey mi, kötü mü? 

- Ellerine mürekkep bulaşmayan yazar, dizi kanamayan çocuğa mı benzer?

Bu konulardan biri hakkında yazı yazacaksınız. Site takipçileri tarafından en fazla beğenilen yazı kazanacak.

Ben ne yaptım? Hemen katıldım bu yarışmaya :))

Buraya bir  TIK yaparsanız yazımı okuyabilirsiniz.

Beğenirseniz like butonuna basmanız yeterli,
Haydi bakalım yeni bir mecrada bilek güreşinde ne yapacağım,
Bekleyip görelim,
Destekleriniz için şimdiden teşekkürler dostlarım.

11 Yorumlar

  1. Beğendim bile, sen yazarsın da ben okumaz mıyım? Hele hele beğenmez miyim?:))

    YanıtlaSil
  2. Keyifli bir yazı olmuş.Bol şanslar...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel, kızım face de paylaşmış oradan gördüm (Renkli tasarımlar)
    oy falan gerekliyse buralardayız...

    YanıtlaSil
  4. yazıyı okudum cok sevidm maviannecim..yorumlara da kapalı ve like butonu yok linkini verdigin sayfada..facebook tan bir arastırayım..ve bulup begeneyim hemen:))

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım yazına canım, gökkuşağı senin sadece eline bulaşmamış ta kendisi olmuşsun...

    YanıtlaSil
  6. hemen okudum ve begendım:) cok guzeldı. bende form doldurdum ama sıfre gelmedı.. ne yapıcam bılemıyorum. yarın fuara gıttıgımde standına danısacagım...

    YanıtlaSil
  7. Canim Mavim,
    tikladimda, begendimde belirttimde, paylastimda. Hatta hizimi alamadim burayada yazdim:))

    YanıtlaSil
  8. tebrik ediyorumm.. güzel paylaşımmm

    YanıtlaSil
  9. Cok hos bir yazi. Yazma konusundaki kabiliyetini konusturmussun yine:)) Bol, sans. Sonucu bildir lutfen

    YanıtlaSil
  10. Kankim, ben o yarışmaya katılmak istedim ama üşendim desem bana inanırmısın:)
    Senin yazını beğenip paylaşmıştım...Başarılar diliyorum
    Öptüm çook

    YanıtlaSil