25 Ekim 2011 Salı

EVİNE HOŞGELDİN İPEK


3.kez hala olma sevincini yaşıyorum,
İki erkek yiğenime bir üçüncü eklendi,
Bu sefer kız,
Bu kadar erkeğin üzerine gelen İpek kızımız pek değerli Maşallah,
Allah nazardan sakınsın,
Dünya güzeli bir melek geldi ailemize,
Kardeş Hüseyin'i ve güzel  gelinimiz Evren'i kutluyorum,
Küçücük, tatlı mı tatlı, minik mi minik bir kız İpek,
Onu İstanbul'da bırakıp nasıl Ankara'ya döneceğim bilemiyorum,

(Anne ve babasının özel isteği üzerine fotoğraflar silinmiştir)
MAŞALLAH


NAZAR DEĞMEZ İNŞALLAH

15 yorum:

Özlem dedi ki...

Tebrik ederim Mavi Anne'cim, bu gün duyduğum 3. bebek haberi. Mutlu, sağlıklı ve uzun bir ömrü olsun İpek bebeğin:))

mehtap dedi ki...

Tebrikler,güle güle ,analı babalı büyüsün,güzel mutlu bir hayat sürsün inşallah İpek bebek..

kahvekeyfi dedi ki...

Allah analı-babalı büyümek nasip etsin, sağlık ve mutlulukla inşallah...

.ankara düşleri. dedi ki...

kocaman maşallah:)
Allah hayırlı bir evlat olarak yetiştirmeyi nasip etsin.

Bugday Tanesi dedi ki...

İpek, benim ismim gibi. Dilek İpek :)
Yolu açık olsun güzelimin...Nazarlar değmesin.

Nehire dedi ki...

Mutlu,sağlıklı,sevdikleri ile birlikte uzun bir ömür dilerim İpek bebeğe...

çınar dedi ki...

allah analı babalı büyütsün çektin mi fotolarınıııı

Balkahve dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun...
Adıyla bin yaşasın....

MAVİANNE dedi ki...

teşekkür ediyorum arkadaşlar güzel dileklerinize
bebişimiz adına sizlere
fotoğraflarını çekmeye doyamadım :))

yıldız dedi ki...

Maşallah Allah analı babalı büyütsün.

kamikaze dedi ki...

tebrik ederim maviannecim 41 kere maşallahh.Allah nazarlardan saklasın.Allah analı babalı büyütsün.geleceği parlak olsun.

elçin dedi ki...

Tebrikler kız halası olmakta ne yakışır size Allah analı babalı büyütsün

nazpek dedi ki...

Hoş gelmiş İpek kız
tüm ailesine hoşluklar getirsin

ayci dedi ki...

nazar bonucugu taktım buraya ;)

Feliz dedi ki...

Ben hala olduğumda ağlamıştım. Ne güzeldir o şimdi, halasının bi tanesi... Şnasıyla gelsin şansı bol olsun.

Feliz