Hayat sürprizlerle dolu olmasa bu kadar eğlenceli olur muydu yaşamak?
Fal baktırırız, rüyalardan geleceği görmeyi çabalarız,
Ancak hiç düşündünüz mü geleceğimizi bilsek yaşamak ne tatsız tuzsuz olurdu,
Sabah kalktığımızda yeni bir güne uyanmak,
Bilinmeze doğru yol almak,
Heyecanlandırıyor beni,
Umudu olmayanın hiçbirşeyi yoktur diye okumuştum bir yerlerde,
Umarım hiçbir zaman umudumuzu yitirmeyiz,
Etrafımızda her geçen gün kötü olaylar oluyor,
Bir sürü abuk subuk köşe yazıları okuyoruz her gün gazetelerde,
Haberlerde savaş, şiddet,
Ölümler, acılar,
Herşey mevcut,
Bol biberli ve baharatlı bir sos gibi üzerimize dökülüyor olaylar,
Bu ağır sosu üzerimizden sıyırıp, kendi küçük dünyamızı belki limonlu ferahlatıcı bir sosla belki de çikolatalı tatlı bir sosla renklendirmeliyiz,
Tabi kulak arkası edelim demiyorum , elimizden geleni yapmaya gayret edelim çarpıklıkları düzeltmek için,
Ama, elden birşey gelmiyorsa hayatımızı karamsarlıkla geçirmeyelim diyorum...

Bu akşam iş arkadaşlarım ile iftar programımız var,
Gideceğimiz yere daha önce hiç gitmemiştik,
Netten bulduk,
Hoşderede bir restaurant,
Umarım yemekleri fotoğraflardaki gibi muhteşemdir,
Şimdiden fenalaştık :))
Ramazanın en sevdiğim yanı bu!
Yemek muhabbetleri, sabırla iftarı beklemek,
Sahur ve iftarda özene bözene masa kurmak,
İftar davetleri,
Birlik beraberlik,
Zekat ve Fitre ile imkanı olmayanları sevindirmek,
hayır duası almak,
Daha ne olsun :)))

10 Yorumlar

  1. haklısın kankim, daha ne olsun...
    İftarınız keyifle geçsin, afiyetler olsun...

    YanıtlaSil
  2. kesinle güne bilmezlikle uyanmak ve davamını getirmek keyifli olumlu yada olumsuz ne varsa hayatın bize sundukları malum şeyler..Önemli olan sindirerek yaşamak sanırım:) şimdiden afiyet olsun allah kabul etsin maviannecim..

    YanıtlaSil
  3. sürprizleriniz bol olsun,iftar sofranızın keyfi de daim olsun..

    YanıtlaSil
  4. Ohh afiyet bal şeker olsun size, fotoğraf çekin ki bir dahaki postunda biz de tanıklık edelim sofranıza :)

    YanıtlaSil
  5. Afiyet olsun; gerçekten daha ne olsun, huzur dolu anlar bunlar Mavi Anne'cim:)

    YanıtlaSil
  6. NE KADAR GÜZEL YAZMIŞSIN KÖŞE YAZISI OKUR GİBİ HİSSETTİM KENDİMİ. KEYİFLİ İFTAR YEMEKLERİ...
    YEMEKLER GÜZEL BİLE OLSA İNSAN TIKANIYOR, TIKANMAMAK İÇİN NE YAPILMASI GEREKTİĞİNİ ARAŞTIR ŞİMDİDEN CANIMCIMMM. YOKSA HİÇ BİRİNİ YİYEMEZSİN DİREK ÇORBADAN SONRA TIKANIRSIN BENİM ÖYLE OLUYOR...
    HAYIRLI RAMAZANLAR...
    KEYİFLİ İFTARLAR.

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel özetlemişsin canım.Kalemine sağlık.
    Yemekler nasıldı?

    YanıtlaSil
  8. Siz yinede yemegin üstüne bir türk kahvesi icin. Öylesinede bir ters ceviriverin. Fal olmazsa olmaz yani;) Bu bilinmeyen hayatin tadi cikmaz. Illakide merak edicez:))
    Ama bana birisi ciddi ciddi "öyle bir imkanin var gel istersen bütün gelecegini söyliyeyim" dese acaip tirsar asla istemem. Dedigin gibi iyi böyle...
    Size afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  9. Ben sosu soda diye okudum limonlu soda:) canım istemiş sanırım:)Hayırlı ramazanlar diliyorum Maviannecim.Ramazan ayının kalan günleri sağlık,huzur,afiyet içinde geçsin aileniz ve dostlarınızla.sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. Ramazanin guzelligi burada. Insallah keyifli bir iftar yemegi oldu. Eeee hani fotograflar???

    YanıtlaSil