Baklava yufkasından börek yaptım akşam,
Yemek sayfalarında görüp çok beğenmiştim, deneyeyim dedim,
Güzel ve hafif oldu tavsiye ederim,
Yemek sitelerinde gezmek,
Tarifler almak güzel oluyor,
Geçen akşam da irmik helvası yaptım,
Dondurma ile fena olmadı,
Sütlü tatlı yiyin iftarda diyor uzmanlar,
Ağır tatlılardan kaçınmak lazımmış,
Zaten bir çorba içince doydum sanıyorum ben,
Ağır yemek yiyemiyorum,
Oruçluyken aklım fikrim yemekte gibi bir yazı oldu bu,
Neyse başka konulara geçeyim,

Rüyaların hayatımızdaki yeri ne?
Bizi ne kadar etkiliyor,
İyi veya kötü rüya nasıl etkiliyor bizi,
Tüm bunların cevabını merak ediyorum doğrusu,
Geçen akşam rüyamda ağlayacağım derecede kötü bir olay gördüm,
Rüyamda hıçkırarak ağlamışım,
Sabah kalktığımda ise gözüm kanlanmıştı,
Kan 2 gündür gözümü bürüdü :))))
Doktor korkulacak bir durum olmadığını elimle sertçe gözümü kaşıdığımdan olabileceğini, zamanla geçeceğini söyledi,
Ama ben inanıyorum ki,
O rüyanın etkisi ile kendimi sıkıp göz damarımı çatlattım :)))
Yaniiii bir rüya fiziksel ve ruhsal insanı derinden etkiliyor,
Keşke rüya tabirlerini iyi yapan çevremde birileri olsa derim çoğu zaman,
Sizler ne düşünüyorsunuz rüyalar konusunda???

6 Yorumlar

  1. RÜYALARIN ÇOĞU ZAMAN GELECEKTEN DE, GEÇMİŞTEN DE HABER VERDİKLERİNE İNANIRIM VE YORUMU YA DA KENDİSİ KÖTÜ ÇIKACAK RÜYALARDAN ÇOK KORKARIM ÇÜNKÜ BİRÇOK RÜYAMI HEM DE BİREBİR YAŞAMIŞIMDIR, BAZEN HİÇ AKLIMDA YOKKEN GİDECEĞİM BİR YERİ GÖRÜRÜM, BAZEN TANIŞACAĞIM İNSANI GÖRÜRÜM RÜYAMDA...
    RÜYALAR KISACASI KORKUTUR BENİ...
    YİNE DE GÖRMEK İSTERİM ÇÜNKÜ GÜZEL ŞEYLERİ GÖRÜNCE DE ONLAR DA GERÇEKLEŞİYOR AMA NADİR...
    RÜYANI HAYRA YOR HAYIR OLSUN...
    SEVGİLER...
    AYŞENİMOOO

    YanıtlaSil
  2. benim rüya görmediğim bir gece yoktur..muhakkak görüyorum..ama sana doktorun dediğine hak vermeli ..

    YanıtlaSil
  3. Rüyamda ağlarsam mutlaka sevinirim Mavi Anne'cim, sen de sevineceksin inşallah.
    İrmik helvalı dondurma şahane oluyormuş da haberim yokmuş:))
    Ellerine sağlık, sevigler :))

    YanıtlaSil
  4. Sevinmeni diliyorum Mavi annecim. Muckkkk

    YanıtlaSil
  5. kanki
    yazıların bende geç güncelleniyor nedense..Güncellenme olduğunda da yazı yazalı iki gün olduğu için alta kayıyor.
    Rüyalardan acaip etkilenirim. En abuk subuk rüyam bile çıkar.
    Mesela kedi doğurdu gördüm mertesi gün gerçeğine şahit oldum gibi...
    Hayırlara vesile olsun rüyan...

    YanıtlaSil
  6. Mavi annecim merhaba, ne zamandır okuyamamıştım yazılarını... Rüyaların tamamen gün içindeki bilinçaltı ile oluştuğunu düşünüyorum sen hep hayra yor hayır olsun... Sevgilerimle, mutlu sağlıklı ramazanlar...

    YanıtlaSil