Bayram geldi çattı,
Biz Türkler Ocak 1 olduğunda alırız takvimi elimize, bayram günlerine bakarız,
Tatil ile eş anlamlı olan bu günler toplam kaç güne denk geliyor hemen hesaplarız,
Ankara'dan uzakta geçireceğim ilk kez bu bayramı,
Büyüklerimiz yaz dolayısıyla uzaktalar,
Biz de kaçıyoruz.....

Çocukluğundaki bayramları anlatır ya her bayram bizim gibi gençliğin yaşlılığında olanlar,
"40 yaş gençliğin yaşlılığı, yaşlılığın da gençliğidir "diye okumuştum geçenlerde,
Çocuk gözleri ile bakıyorduk çünkü hayata,
Masum ve saf,
Annemiz, babamız ve kardeşimizdi tüm dünyamız,
Bayramda verilen harçlıklar, şeker ve çikolatalar en büyük mutluluğumuzdu,
Ayağımıza giydiğimiz yeni ayakkabı ve bayramlık giysilerimizin beğenilmesi, başımızın okşanması bize yeterdi sevinmemiz için,
Anne ve babamızın bayram misafirleri ile hoş sohbet etmeleri,
El öpmeler,
Bayram gezmelerine gitmeler,
Samsun Lunaparkı, çarpışan arabalar, dönmedolap,
Amcamlara bayram ziyaretine gitmek için sabırsızlanmak,
Sabahın köründe zillerine basıp" bayramınız kutlu olsun" diye cıvıldamak,
Şahinde yengelerin evindeki kalabalık ve koşuşturmayı izlemek,
Kızların erkek kardeşlerinin kıyafetlerini yerde ütülemesini izlemek,
Mutfaktan gelen mis gibi su böreği kokuları, Ünye lokumu, baklavalar,
Bol köpüklü ayran....

BOL EĞLENCELİ, DİNLENMELİ, TADI YERLİ YERİNDE BİR BAYRAM DİLİYORUM HERKESE

18 Yorumlar

  1. Bir an benden bahsediyorsun sandım ,yeni yıl takvimi elime geçer geçmez il işim tatil hesaplamak :)
    Ama tatil çok güzel bir şey ben ne yapayım ...
    İyi ve mutlu bir tatil geçirirsin umarım .

    YanıtlaSil
  2. sanada iyi bayramlar Mavi annem

    YanıtlaSil
  3. hahahah artık ben o işi kızlara devrettim. Onlar bakıyor tatil hesaplama işine...

    Ordu bayramalarını özledim. Hatta bir bayram geçiresim geldi orada...Ama bu yılki bayram fındık zamanına rastladığı için asla teşebbüs etmem:))Dayım zaten çalıştırmak için adam koluuyo:))
    Öptüm çok nice bayrsmlara

    YanıtlaSil
  4. bayramın geliyor olması gerçekten bi farklı mutlu yapıyor insanı..tatil gibi değil de böyle heyecanlı bişiy:)

    YanıtlaSil
  5. Mavianne sanada iyi bayramlar :)
    Hayat hergün bayram olsa keske dedim basligi okuyunca :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Bayramların tatil hesaplarının defterini kapadık, şimdi bize hergün bayram, hergün tatil ama yine de özel tatil günleri gibi geliyor:))
    İyi tatiller, mutlu bayramlar...

    YanıtlaSil
  7. Bayramlar yaz mevsimine doğru kaydıkça tatiller azalıyor biz öğrenciler için inş bu sene mezun oluyorum ama yine öğretmen olarak bu tatiller zaten tatil zamanıma rastlayacak o kadar önemli olmaycak benim için :) ama o 9 gunlerin kıymetini bilmek lazım denk gelmesi zor :)İyi bayramlar size de ^^

    YanıtlaSil
  8. İyi tatiller sevgili mavianne,tadını çıkar,her günün ayrı sevinçlerle dolsun.
    Ben Batıkenti bekliyorum gözün arkanda kalmasın:)))

    YanıtlaSil
  9. Seviyorum ben halenm bayramları ve bayram coşkusunu Mavi Anne'cim, çocukluğumuz gibi olmasa da seviyorum, iyi bayramlar şimdiden:)

    YanıtlaSil
  10. İyi bayramlar,iyi tatiller,iyi dinlenmeler;))

    YanıtlaSil
  11. malesefki çocukluğumun bayram heyecanını özlüyorum fazla kaybetmişiz değerlerimizi..Ama herşeye rağmen bayram sevinci eşsizdir,getirileri ile keyiflidir..umarım bayram tadında güzel bir tatil geçirirsin:)

    YanıtlaSil
  12. İyi bayramlar,iyi tatiller

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. yine mutlu anılarla anacağınız mutlu bayramlar diliyorum

    YanıtlaSil
  14. İyi Bayramlar maviannem, 40 yaş ile ilgili söze bayıldım. Biz bu bayramı maaile kalabalık geçiriyoruz , çok keyifli bir arada olmak

    YanıtlaSil
  15. 40 yas tarifine bayildim:)) Bayramlari ne guzel anlatmissin, artik simdilerde bayram tatil demek oldu. Pek oyle bayramlasan kalmadi galiba. Ne guzelmis eskiden...Iyi bayramlar Mavi annecim.

    YanıtlaSil
  16. seker tadinda neseli bol gezmeli bayramlar dilerim

    YanıtlaSil
  17. bu bayram pek bayrama benzemiyor bende. neden acaba.. eski bayramlar moduna mı gireceğim yoksa :)

    YanıtlaSil
  18. sanırım bende nerde o eski bayramlar moduna girenlerden olacağım:(çoğu insan sürecin uzun olmasıyla sahil yerlerine ,pikniğe oraya buraya akın ediyor.hayırlı bayramlar ve iyi tatiller

    YanıtlaSil